Re: Diep in de zee......
Mooie taart.
Heet de mama toevallig susanne?
Ja klopt Jij bent een vriendin toch, tenminste meen me te herrinneren dat iemand van het forum haar kon toen bij mijn vorige taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Diep in de zee......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie taart.
Ja klopt Jij bent een vriendin toch, tenminste meen me te herrinneren dat iemand van het forum haar kon toen bij mijn vorige taart.
die staart prachtig!
Cindy5409 schreef:Mooie taart.
Ja klopt
Jij bent een vriendin toch, tenminste meen me te herrinneren dat iemand van het forum haar kon toen bij mijn vorige taart.
denk dat dat Severn is geweest. Ik ken haar niet persoonlijk. Ze is een vaste bezoeker op mijn forum. En heeft me laatst naar een arielpop gevraagd (omdat ik in een speelgoed winkel werk) Nu stond op mijn forum een topic om Lisa te feliciteren dus moest wel heel toevallig zijn dat dit een andere Lisa was.
Rafaela schreef:Cindy5409 schreef:Mooie taart.
Ja klopt
Jij bent een vriendin toch, tenminste meen me te herrinneren dat iemand van het forum haar kon toen bij mijn vorige taart.
denk dat dat Severn is geweest. Ik ken haar niet persoonlijk. Ze is een vaste bezoeker op mijn forum. En heeft me laatst naar een arielpop gevraagd (omdat ik in een speelgoed winkel werk) Nu stond op mijn forum een topic om Lisa te feliciteren dus moest wel heel toevallig zijn dat dit een andere Lisa was.
Oh wat grappig. Ja dat kan dan niet missen he
Heel erg mooie Ariel! Mooi popje ook ervoor.
heel mooi! de staart vind ik ook heel mooi gedaan! die scalope ga ik de volgende keer ook mee bestellen!
wordt een beetje verlegen van zoveel complimentjes
Heel mooi gedaan zeg! Als mijn dochtertje deze ziet weet ik ook al wat maken voor haar verjaardag! Prachtige pop trouwens ook.
prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Diep in de zee......