1

Onderwerp: Help!! Spoed!!

Hallo,

Dit is mijn eerste berichtje hier.. Ik volg iedereen al een tijdje hier op het forum en vond het nu tijd worden om zelf een taart te gaan maken..

Nu heb ik gister een biscuitmix gekocht bij De tafel van 18. Ik volg de aanwijzingen die op de zak staan en nu is de mix ongeveer yoghurtdikte.. Klopt dat wel? Ik heb het idee dat hij veel dikker moet zijn? Een soort deegachtig ofzo..

Ik hoop dat jullie mij dit kunnen vertellen voordat hij zo de oven in moet..

Groetjes Kelly

2

Re: Help!! Spoed!!

De mix moet zo dik zijn dat er pieken rechtop blijven staan zeg maar.
als ik de mixer rechtop zet blijft het beslag aan de kloppeer hangen en valt er niet af.
In jouw geval denk ik dat je toch nog wat door moet kloppen.

3

Dank je wel voor de snelle reactie!!

Ik heb het nog maar weer even aangezet.. Laat het mixen in een keukenmachine..
Ik heb de handleiding gevolgd met welke mixer ik het moest doen.. Maar dit is echt mixen wat hij doet? Jij geeft kloppen aan? Kan ik het dan beter met een handmixer doen en de kloppers gebruiken die je bij slagroom ook gebruikt? Er zit nu een mes in om te mixen...

Groetjes Kelly

4

Nee de kloppers gebruiken!! Er moet lucht in !!
Succes

Gr. Jen.
I taart you,

5

Bedankt!
Hij staat ondertussen in de oven..
Afwachten wat het gaat worden.. Hihihi..

Ik wil donderdag een carstaart maken voor m'n neefje die jarig is.
Ik ben blij dat ik vandaag maar even een proeftaartje maak met andere kleuren.
Anders had het mij donderdag heel veel stress opgeleverd!! Hahaha..

Ik zou een foto posten als hij klaar is. :D

Groetjes Kelly

P.s. Vind het echt zo leuk dat iedereen elkaar snel probeert te helpen! En zo vriendelijk.. :)

6

dit is nu mijn vierde taart, maar naar mijn idee was het nu echt hartstikke dik. Toch klopt het wel dat het omhoog bleef staan enzo. Maar mijn mixer had er moeite mee! We zien het vanzelf!

7 Laatst bewerkt door Mirjam5 (17-12-2010 14:08)

meteen een tipje: Als je snel reactie wilt zet dan in je onderwerp waar het over gaat.

If life gives you lemons, make lemoncurd.