Re: candygirl ala tal talim
wat een poepie!!! Heel mooi gemaakt!
Time will tell it allemaal wel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » candygirl ala tal talim
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een poepie!!! Heel mooi gemaakt!
wauw mooi geboetseerd zeg mijn complimenten!! de hele taart is trouwens ook een leuke geheel!
Wat is ze mooi! en wat een leuk idee, ze zit gewoon op een snoepstapel
gr. Patricia
Heel mooi!
super geboetseerd zeg........echt heel knap...ik bn nu ook wel heel benieuwd...
Ooooooooooooooooooooooh wat een leukerd!!!!!!!!!!
oH, wat een schattig meisje!
Super schattig poppetje!
Heeeeeeeeeel mooi gemaakt!!!
Wow, wat een leuk poppetje! Echt super, ken het boek niet maar geloof direct dat jouw creatie precies lijkt als in het boek. Strak hoor!
Prachtig!!!!
Wauw, wat prachtig geboetseerd.
dank jullie wel allemaal
was zelf net te laat voor de boekjes van tal talim er was er nog maar 1 de andere heb ik voor mijn verjaardag gekregen maar daar staan alleen fotos in geen beschrijving hoe het moet
Moooooooi!!!
Wat mooi gedaan!!
was zelf net te laat voor de boekjes van tal talim er was er nog maar 1 de andere heb ik voor mijn verjaardag gekregen maar daar staan alleen fotos in geen beschrijving hoe het moet
Hoe heet dat boekje (en waar kan je die bestellen)? Ik kan niets vinden bij Google over Tal Talim....
tal talim komt uit israel haar adres is www.taltalim.co.il. (moet je even op het engelse vlag drukken of je moet israelisch kunnen lezen)
ik heb the green book daar geeft ze ook uitleg over hoe je ze kan maken(in het engels) en ik heb the pink book en dat is alleen met fotos
misschien helpt het om te googlen op tal tsafrir's cake
Wat heb je haar mooi geboetseerd, super, alsof ze zo uit het boekje komt.
De boekjes zijn trouwens erg leuk!
Groetjes,
Marja
erg mooi heb hem in birmingham gezien en ook in de cake magazine goed gelukt hoor
tal talim komt uit israel haar adres is www.taltalim.co.il. (moet je even op het engelse vlag drukken of je moet israelisch kunnen lezen)
ik heb the green book daar geeft ze ook uitleg over hoe je ze kan maken(in het engels) en ik heb the pink book en dat is alleen met fotos
misschien helpt het om te googlen op tal tsafrir's cake
Hoi allemaal,
Heel mooi gemaakt Patti...
Ik heb een aantal boekjes in bestellling staan.
Wil je er 1 hebben, laat het mij maar weten.
groet Mp Bart.
Ja Bart,
Ik wil wel zo een boekje van haar.
Gr. Madhuri
(excuus voor de late reactie, beetje druk...)
Wat een geweldige taart! Prachtig geboetseerd! Heel erg vrolijk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » candygirl ala tal talim