Onderwerp: cupcakes gelukt, maar baalde wel een beetje van de foto
Het was mijn eerste opdracht voor 'vreemde'. Gelukkig niet helemaal vreemd, maar een collega van mijn vader. De opdracht kwam n.a.v. de cupcakes die mijn vader voor zijn verjaardag op het werk had getrakteerd. De cupcakes waren een verrassing voor zijn zus die maandag 44 wordt. Hij vroeg of ik iets kon met dat ze 'zacht van karakter is en een warm hart heeft' ... nou dat kon ik wel.
Doordat ik wat logeetjes had vannacht omdat we onze tentamenweek mooi wilde afsluiten door flink los te gaan in de stad, en deze de volgende dag niet wilde vertrekken op het tijdstip dat ik in gedachte had, en ik zo lief ben ze niet weg te sturen
.... liep ik wat achter op mn tijdplanning.
Het waren er maar 24, maar moest wel even haasten. Had de ingredienten nog niet in huis omdat het er helemaal doorheen was gegaan met de cupcakes voor mn vader, en ik ga in mijn tentamenweek geen boodschappen doen
Al met al waren de cupcakes en de meringue creme gelukt 
Mja toen de foto...
Vind het zo ontzettend leuk 'mooie' foto's van mijn creaties te nemen sinds ik mn eigen fototoestel heb en kartonnen vellen om een fotostudio te creeeren. Mja toen vergat ik de lamp vol open te draaien, nam 1 foto en toen was de batterij leeg. Verdomme balen, maar ik moest de cc's wegbrengen. Dus die foto komt dus niet op de startpagina van me website, haha 
Genoeg gelult, de foto!