1 Laatst bewerkt door cristina (27-11-2009 21:06)

Onderwerp: Ook mijn creaties showen

Ik ben pas een beginneling, ben verslaafd geworden na een workshop taart decoreren en daarna experimenteer ik maar wat....

dit was mijn eerste taart na de workshop. Te enthousiast een stapeltaart gemaakt.....maar niet met dowels gedaan (wist ik niet :mad: :D
Maar ach, mijn dochter jennifer vond het geweldig en het smaakte ook goed :P
http://i962.photobucket.com/albums/ae103/cristinagil/th_2009-06-13feestjennifer000-tweedeta.jpg

Dit is mijn 3e taart voor mijn zoontje Ruben:
http://i962.photobucket.com/albums/ae103/cristinagil/th_2009-11-0600-3etaart.jpg

En een week erna was mijn Melissa jarig en zij kreeg deze taart:
http://i962.photobucket.com/albums/ae103/cristinagil/th_2009-11-1313-4etaart.jpg

Alle tips en truks zijn van harte welkom. Ik ben super blij dat ik dit forum heb gevonden. Handige tips, veel inspiratie & easy HOW TO's

Groetjes,
Cristina

P.S. Hopelijk kunnen jullie mijn foto's zien. Ik heb geen website alleen een facebook account...........dat komt door mijn andere verslaving SCRAPBOOKING.... leuke combi trouwens!!

P.S. 2 - ik heb even snel een photobucket album gemaakt...........nu kun je ze wel zien...............als het goed is :roleyes:

groetjes, Ana

2

Re: Ook mijn creaties showen

ik kan je foto's helaas niet zien.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

ik kan je foto's ook niet zien. En ik ben wel ingelogd bij FB.
Zou het kunnen komen doordat je hebt ingesteld dat alleen vrienden oid je foto's mogen zien?
een mijnalbumb op mijnalbum.nl aanmaken if niet zoveel gedoe hoor, mocht het niet lukken kun je altijd nog via die weg proberen ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Nieuwsgieriggggggggggggggg... Ben namelijk ook pas net begonnen en gisteren voor het eerst foto's neergezet! Goede how-to staat er bovenaan in de parade.

Je taartjes zijn echt heel erg leuk geworden! leuke vrolijke kleuren, je kinderen zijn vast erg blij met mama's nieuwe hobby ;-) En je hebt helemaal gelijk, dit is weer erg leuk voor een scrapbook.......... ik ben zelf ook scrapbook verslaaft, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd meer mijn keuken als mijn hobbykamer voor mijn hobby's gebruik ;-)

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

6

Leuk en ziet er ook lekker uit. Die puzzelplaatjes doe ik je als beginneling zomaar niet na hoor!

7

Patricia, ik weet wat je bedoelt. Alhoewel ik he scrapbooken niet lang kan laten liggen.............en zo kom ik op ideetjes om te bakken en andersom ook :D

Immila, ik had nog nooit een puzzel taart gemaakt en ik heb voor mijn zoontje Bumba gemaakt...........het was even "puzzelen" ;) maar uiteindelijk kwam ik er wel.
En ben zeer tevreden over het resultaat !!

maar wat ik hier op ht forum zie WAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWWWWWW.......

groetjes, Ana

8

Kijk je hier hoe je de foto's kleiner kan plaatsen

9

Sorry Nathalie, :o:o ik was zo blij dat het gelukt was met de foto's.............maar ik heb ze kleiner gemaakt...

groetjes, Ana

10

cristina schreef:

Sorry Nathalie, :o:o ik was zo blij dat het gelukt was met de foto's.............maar ik heb ze kleiner gemaakt...

Het kijkt gewoon wat makkelijker als ze wat kleiner zijn. (alle online-albums geven problemen qua grootte behalve mijnalbum dus je bent echt niet de enige hoor ;))

Het zijn wel leuke taarten geworden!!

11

leuke taarten

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

mooie hello kitty zeg!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

13

Je foto's zijn erg klein, maar goed te zien hoor!!
Hele mooie taarten.

14

Dat ziet er hardstikke goed uit,ikzie duidelijk vorderingen,lekker doorgaan,top.
Het is geweldig om voor je kind zulke mooie taarten temaken.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

15

Je foto's zijn inderdaad klein maar de taarten zien er goed uit!!

Groetjes Willy

16

dank jullie wel .............als je op de foto klikt dan worden ze groter !!!

groetjes, Ana

17

leuke taarten. vind de hello kitty het leukst

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9