1

Onderwerp: spiksplinternieuw!

Hallo allemaal!

Ik ben Carla, 34 jaren jong en mama van 2 kindjes; een prachtige zoon van 3,5 jaar en een piepklein dochtertje van 2,5 maand en dus spiksplinternieuw in de wereld die "taarten maken" heet!
Ik ben geboren & getogen in het oosten van het land en ben me al zolang ik me kan herinneren 'creatief', en dan vooral voor anderen.
Ik kwam bij toeval op deze site terecht en voelde meteen van alles kriebelen, zoveel leuke verhalen en prachtige foto's...de eerste bestelling in de webshop is dus inmiddels gedaan...!
Het liefst zou ik morgen alles willen (kunnen) maken, maar ik heb besloten me eerst eens aan de petit fours te wagen, eens kijken of ik me daar flink in kan uitleven?!
Ik kan daar alleen niet zo heel veel info over vinden, dus als er een ervaren petit four-creatieveling is die tips over heeft...graag!
Verder zal ik nog wel eens wat vragen hebben, maar voor nu heb ik er vooral erg veel zin in...laat de feestjes maar komen!

2

Re: spiksplinternieuw!

Welkom Carla.
Wat een enthousiast verhaal. Kan wel horen dat je zwaar bent aangestoken met het taartenvirus.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

3

Hoi Carla,

Welkom op dit fantastische forum, waar je waarschijnlijk nog veel verslaafder gaat raken :D.
Tips voor petit-fours (ik vind het heeeeerlijk om me daar op uit te leven!): Een vierkante of rechthoekige taart bakken, deze in zijn geheel vullen. Dan in repen snijden (met de afmetingen die jij wilt, ik neem 5x6 meestal), alle repen apart bekleden waarbij je de voor- en achterkant onbekleed laat. Als laatste dan de repen in blokjes snijden en uitleven maar!! Succes gegarandeerd, ben al benieuwd :).

Heel veel bakplezier!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Ook vanuit Otterlo een hartelijk welkom op het leukste forum van Nederland!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."