Re: Zoet !!
mooi gedaan hoor 
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoet !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooi gedaan hoor 
Ik vind hem heel erg gaaf!
Goh meiden, wat een leuke reacties!
Ik wist trouwens helemaal niet dat er een how-to van was! Ik heb op de gok wat gedaan. Biscuit gevuld en afgesmeerd en toen al de punt eruit gehaald en die apart van de taart bekleed. En dat ging ook prima!
Daarbij heb ik ook de rand apart van de bovenkant bekleed, zodat er geen dubbele laag marsepein bovenop ligt.
Zojuist met de kids een stukje geproefd, heerlijk!
Och, die is leuk!
heel leuk gedaan!
Wat een ontzettend leuk idee....die ga ik zeker even opslaan!!!
dit is leuk zeg!! en heel mooi gemaakt!!!!
Wat een vrolijkerd! Vind 'em erg mooi geworden.
Lekker vrolijk!!
Ohhhhhhhhhhh hij is super staat bij mij ook nog op mijn to-do lijstje!
Wat een gave taart, alleen vind ik persoonlijk of het komt door het licht..als ik eerlijk mag zijn de kleurtjes wat minder mooi. Het geel is niet helemaal mooi helder geel bedoel ik dan b.v...maar dat doet zeker niet af aan deze taart. Hij is enorm cool! Ik moet het eerst nog eens zien te kunnen maken, dus petje af!
Wauw, ik vind hem super mooi. Zeker een leuk idee om ook eens te maken.
Wat een gave taart, alleen vind ik persoonlijk of het komt door het licht..als ik eerlijk mag zijn de kleurtjes wat minder mooi. Het geel is niet helemaal mooi helder geel bedoel ik dan b.v...maar dat doet zeker niet af aan deze taart. Hij is enorm cool! Ik moet het eerst nog eens zien te kunnen maken, dus petje af!
Dank je voor je compliment!
Ja ik denk ook dat het aan het licht ligt, want het is gewoon de voorgekleurde marsepein van de hebshop. Alleen 's avonds gefotografeerd... Tja, ik wil meteen plaatjes schieten als ik het heb gemaakt, want voor je het weet is ie al aangesneden!!
leukleuk! ik wil zoiets nog steeds een keer proberen!
heel mooi geworden. Super kleurtjes. Krijg gewoon zin om dat ook te proberen
Heeeeeeeeeeel Leuk!!
toffe taart, echt heel leuk gedaan!
En wat is je onderschrift leuk, mijn favoriete John 'o Mill is;
rompelt een rover
u ooit over
futsel dan terstond
zijn pistool hem ont
Oooh die is leuk zeg!
ja...deze is echt sweet. heeel leuk gedaan
Helemaal leuk,staat ook nog op mijn to do lijstje,maar tijd tekort 
Wauw, nog niet eerder zoiets gezien! 
Geweldig!!!! Wat LEUK! Die ga ik onthouden, hij is zeker helemaal geslaagd helemaal leuk! Super gewoon.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoet !!