26

Re: Kerstdummy

Leuk zeg. Ben er nog niet uit hoe de cutters werken. Las laatst wel ergens de tip om figuren met de punt van een kwastje uit een uitsteker te drukken. Heb ik geprobeerd bij de entwined cutter en werkte erg goed zonder enige plekjes na te laten op de fondant.

Groetjes Marlies

27

Helemaal geweldig!
Heb ze hier ook nog liggen, in de verpakking.....maar als ik dit zie heb ik er helemaal zin in om aan de slag te gaan!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

28

Ik vind het een super gezellig kerstig taartje

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

29

H

Geluk wordt pas zichtbaar ... als het voorbij is... (GB)

30

A.s. zondagmiddag is er een freubelmiddag gepland in Saasveld (idd in het verre oosten ;)).
Daar laat ik zien hoe het werkt met patchworkcutters, voor wie dat leuk vindt  :cool:

Groetjes, Elly

31

wat een schattig taartje... mooi gemaakt!

Corinne
Sugar & Flour

32

Prachtig!

Groetjes San

33

Ik heb er vorig jaar een kersttaartje van gemaakt,leuk zijn ze,jou taartje ziet er ook heel leuk en gezellig uit,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

34

Heel mooi en schattig taartje!
Maar hoe krijg je nou die pwc in meer kleuren? Ik zie het als uitstekers en dan komt het als 1 kleur eruit :S  Snap je??
Hoe krijg je de kerstman nou in rood/wit eruit?

35

Een beetje simsalabim en dan nog wat hocus pocus, et voila. (Sorry, iets te veel Harry Potter gelezen de laatste tijd, hahaha).

Je kunt ze schilderen, of puzzelen. Dat laatste geeft het mooiste resultaat.
Je maakt een afdruk met de patchworkcutter in je taart. Zorg dat je de patchworkcutter goed invet met crisco, of even goed dopen in poedersuiker, anders trek je de fondant van de taart af. Dan rol je gumpaste in de gewenste kleur, bijv. rood voor de jas, heel dun uit. Dan druk je de patchworkcutter erin, overal heel goed aanduwen. Dan haal je de patchworkcutter eraf, en dan heb je allemaal puzzelstukjes. Haal alles weg wat niet bij het rood van de jas en muts hoort. Laat iets drogen en leg de puzzelstukjes op de juiste plek op het plaatje op je taart. Dan rol je zwarte gumpaste uit voor de riem en schoenen, weer dezelfde patchworkcutter uitsteken, en de zwarte riem op het plaatje plakken. Dan doe je hetzelfde met wit voor de baard, manchetten.

Groetjes, Elly

36

Oh, wat ontzettend leuk. Wat een werk zeg!