Onderwerp: Grrrrr m`n 1e boetseersel
leeg
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Grrrrr m`n 1e boetseersel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leeg
T
vind hem schattig
Ik vind hem schattig hoor! Handjes zijn altijd moeilijk, vind ik ook!
Ik vind hem ook schattig hoor. Ik zou alleen een klein beetje marsepein onder het dekentje doen, zodat het echt lijkt of er een lijfje onder ligt. Maar een ideetje hoor 
Ja, bolletje onder het dekentje en misschien de handjes vanaf de voorkant nog een beetje induwen (tussen ieder vingertje zeg maar), dat je iets meer verschil krijgt tussen de vingers. Nu heb je alleen de streepjes, maar met zo'n inkeping erbij is het al een stuk beter.
Hartstikke bedankt voor jullie tips!!!
ik vind t een dotje...idd een "lijfje"onder de dekentjes en ik hou juist wel van gestyleerde handjes en gezichtjes.
leuk hoor
ik maak altijd de handen met nog 1 inkeping van de zijkant zodat je ook een duim hebt. Voor de rest zou ik ze nog een beetje vormen met mn handen
Ik zou idd marsepein onder het dekentje doen.....en de duimpjes lossnijden van hethandje...en dan het dekentje in het handje...dus met de duim onder het dekentje.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Grrrrr m`n 1e boetseersel