1

Onderwerp: Hoi!

Hoi! Ik ben Autumn en dus net nieuw op deze site. Aangezien ik op zoek ben naar werk en dus enorm veel tijd over heb ;) ben ik aan het bakken geslagen! Ik ga op deze site eerst op zoek naar de eenvoudige recepten en decoraties.

Maar alvast een compliment voor alle makers van taarten die ik in de gallerie heb gezien! Wow wat was ik onder de indruk! Prachtig!

Groetjes!

2

Re: Hoi!

Hoii Autumn,

Het is maar goed dat je tijd over hebt. Het is nogal tijdrovend zo'n taart maken en 'erger' nog.. verslavend!

3

Welkom op het forum en veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Thanks!

Is er iemand die tips heeft waar ik eenvoudig mee kan beginnen? Bijv. iets leuks voor Sinterklaas? En met welk materiaal kan ik dan het beste werken?

Groetjes!

5

Koop een springvorm, bakmix en marsepein/fondant, kies een lekkere vulling en je hebt de basis voor je taart! :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

6

Springvorm en bakmix had ik al ;) Nu nog marsepein of fondant inslaan! Ik heb er zin in!! Maarre...ik zie vaak staan dat je botercreme etc ook zelf kan kleuren met een eetbare kleurstof. Iemand enig idee waar die te koop zijn? Ik ben al aan het speuren maar heb nog niks concreets gevonden...ik zie ze ook niet in de webshop (of ik moet erover heen gelezen hebben) ;)

7

Blond..haha ik zie al wat!