1

Onderwerp: Geen Mona aardbeientoetje meer...

Viel me van de week op dat het luchtige mona toetje aarbei er niet meer stond bij mijn AH. Gevraagd aan een medewerker en die vertelde dat het schap was verplaatst. Vandaag hoorde ik bij een ander AH filiaal dat dit toetje helemaal niet meer wordt gemaakt, echt bale dit was mijn favo toetje en ook bij heel veel klanten.
Wie heeft er een verglijkbaar recept of tip?

2 Laatst bewerkt door Thea Berndsen (20-11-2009 13:30)

Re: Geen Mona aardbeientoetje meer...

Nou hier verkopen ze hem nog volop hoor. Ik denk niet dat ze hem er bij mona zomaar uit halen hoor. Het is niet voor niets toetje van het jaar!.
Kijk anders eens bij een andere supermarkt. Hier is hij er nog bij de jumbo AH en bij de emte en bij de plus.

Een half jaar geleden riepen ze dat ook over de citroen variant. Maar ook die is nog steeds volop verkrijgbaar.

3

Bedankt, ik heb bij twee andere supermarkten gevraagd en hij is uit het assortiment omdat het toetje van het jaar nu een ander toetje is geworden. Vind het erg raar want aardbei is toch een gangbare smaak. Maar ja wie weet komt er een andere aarbeiensmaak terug. Heb Mona een mail gestuurd.

Oh, ik ga mona ook een mail sturen..........ik kan niet zonder dit toetje in mijn taart :(

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

5

De Aardbeienmousse van het forum is ook erg lekker voor vulling.
misschien een optie????

6

mona doet die niet zo maar weg.. whahaha na de drama met de citroenkwark taart toetje begin van et jaar. 
Hier verkopen ze et gewoon bij ah en super de boer... wat vaalt mij wel op is AH minder smaken verkoopt als super de boer.. en dat voor een grote AH :S

7

Hier heb ik hem van de week ook nog gezien!

Zou voor mij ook een drama betekenen als ie eruit gaat..ik gebruik hem ook veel nl.

8

gewoon net als de laaste keer.. iedereen ff mona mailen ;) worden ze vast gek whahaha :+

9

Hij staat nog gewoon op de website..gelukkig..

10

Ja als iedereen Mona nou gaat mailen... heb vanmiddag een werknemer van C1000 gesproken en die vertelde mij dat deze uit het assortiment is en niet meer besteld kan worden. Er is wel een ander aardbei toetje in de plaats gekomen maar dat is geen mousse, dus dat kan niet in een taart.

11

Ik wou hem dus ook gebruiken voor mijn taart, maar natuurlijk nergens te vinden. Op de site van de AH staat dat hij uit het assortiment is. Heel erg jammer en ik baalde behoorlijk. Maar nu heeft mijn man maar aardbeienvlaaivulling uitgekozen.

12

ik denk dat ah steeds meer naar eigen merk gaat, hier zijn bijv. ook minder bakproducten van oetker en meer van hun zelf

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

13

Als ie weg is ga ik echt huilen :'(

Ik ga zo naar de appie..ga het hier ook even checken.

Ik heb trouwens weleens aardbeienbavarois van AH in een taart gestopt. Die was ook best oke. Wel minder maar goed te doen. Miss hebben ze die nog?

14

Ik heb al gemaild. Kan niet zonder dat toetje :)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

15

Ik heb vandaag een mail ontvangen van Mona. Ze vinden het fijn om mail en suggesties te krijgen. Ze geven het door aan de afdeling die verantwoordelijk is voor het bepalen van het assortiment. Dus.. allemaal mailen dan wordt dit toetje mischien in het vaste assortiment opgenomen...

16

Hier bij de AH is ie nog gewoon verkrijgbaar. Ik denk dat het probleem niet bij Mona ligt...bij hen staat hij tenslotte ook gewoon op de website.

17

heeft iemand een foto van hoe de toetjes er uit zien.... ik zoek me een slag in rondte... :)

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

18

MirKool schreef:

heeft iemand een foto van hoe de toetjes er uit zien.... ik zoek me een slag in rondte... :)

Gr, Miriam

Staan op de website van Mona!

19

oooh.... ga ik meteen even kijken... thnx

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

20

Is het Boordevol..? Kan niet echt een aardbeien toetje vinden..?
Of is het de kwark..??

Help..?

Miriam

21

http://www.mona.nl/sublayouts/Mona/%60/~/media/mona/toetjesopeenrij/pudding%20gezin/kwarktaartaardbei.ashx

22

hier van de week gewoon nog gekocht bij de plus.

Groetjes, Dorothea.

23

Ooh het is de joghurt...

Heel erg bedankt.

gr, Miriam

24

hier stond hij net ook nog gewoon bij de Plus
en hij is daar ind e aanbieding !!

(hartige) taarten bakken is een grote hobby van mij !
Helaas niet veel tijd momenteel..

25

MirKool schreef:

Ooh het is de joghurt...

Heel erg bedankt.

gr, Miriam

Nee, de luchtige yoghurt pudding. :D