Onderwerp: Dora stempels cupcakes
Ik zag hier regelmatig cupcakes met stempelafdrukken voorbij komen en ik wilde het graag ook eens proberen:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dora stempels cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zag hier regelmatig cupcakes met stempelafdrukken voorbij komen en ik wilde het graag ook eens proberen:

Leuke stempel....!
Gr, Miriam
Een duidelijke Dora, erg leuk.
Leuke stempels he, ik heb ze ook, gekocht bij de action. spotgoedkoop
Ik heb ze nog niet geprobeerd hoor. Gewoon gekocht voor de heb. ha ha
Bianca
Ik had ze bij de Intertoys gekocht voor 3,00 vond ik best goedkoop. We hebben geen action hier in de buurt 
Ik heb er 1,49 voor gegeven, maar 3,00 is ook niet veel vind ik. Ze hadden ook nog littlest petshop, eigenlijk spijt dat ik die ook niet meegenomen heb.Maar nu ik het leuke resultaat zo zie bij jou, hoop ik er snel ook eens te mogen maken.
Scheelt toch de helft! Misschien toch maar eens met de auto een action opzoeken!
Hiep hiep hoera!!! Wij krijgen eindelijk action in januari!! ben zo blij!
Ik had ze bij de Intertoys gekocht voor 3,00 vond ik best goedkoop. We hebben geen action hier in de buurt
Hai Nathalie,
ik heb hier nog net niet een hele winkelvoorraad
stempels die ik allemaal gekocht heb bij de Action in Arnhem.
Er zijn er trouwens 2 hier.
................................die ik weet te vinden 
Erg leuk!!!
Wat ik me nou afvraag he, hoe krijg je zo mooi gestempeld? Ik krijg (bijna) altijd een rand erop heen van de stempel zelf zeg maar.
Natalie vd Broek schreef:Ik had ze bij de Intertoys gekocht voor 3,00 vond ik best goedkoop. We hebben geen action hier in de buurt
Hai Nathalie,
ik heb hier nog net niet een hele winkelvoorraad http://hondenhuys.nl/forumsmilies/s32.gif stempels die ik allemaal gekocht heb bij de Action in Arnhem.
Er zijn er trouwens 2 hier.
................................die ik weet te vinden http://hondenhuys.nl/forumsmilies/s33.gif
Waar dan??? Ik woon in Arnhem Zuid en hier in de buurt is er geen terwijl er wel veel winkels in de buurt zitten en in het centrum zit er toch ook geen? Ben heel benieuwd!! 
Erg leuk!!!
Wat ik me nou afvraag he, hoe krijg je zo mooi gestempeld? Ik krijg (bijna) altijd een rand erop heen van de stempel zelf zeg maar.
Dan ga je misschien te veel heen en weer waardoor de randen de fondant raken? Ander weet ik het ook niet?
hey dat ziet er leuk uit ik ben een begineling misschien een stome vraag maar gebruik je dan gewone stempels??
mvg kim
Goed gelukt zeg!
leuk!!!!!!
Natalie vd Broek schreef:Ik zag hier regelmatig cupcakes met stempelafdrukken voorbij komen en ik wilde het graag ook eens proberen:
hey dat ziet er leuk uit ik ben een begineling misschien een stome vraag maar gebruik je dan gewone stempels??
mvg kim
Ja gewone kinderstempels 
oke dus gewoon de kinderstempels das handig dat wist ik dus niet ga ik ook eens even proberen
thanks!!
groetjes kim
je hebt een Action in de Spijkerstraat & eentje, een hele grote, op de dr.Lelyweg.
Shop ze!!
Ik ben echt een beginneling op het gebied van taartjes decoreren maar stempelen doe ik al jaren en ik heb er ook al heel wat verzameld dus ik ga dit vanavond direct uit probeen, bedankt voor de uper leuke tip! Je CC's zijn echt prachtig geworden!
je hebt een Action in de Spijkerstraat & eentje, een hele grote, op de dr.Lelyweg.
Shop ze!!
Wat een openbaring
ik ga er zaterdag gelijk heen!!
Wat een leuk idee zeg! Ga snel ook even naar de action (nou ja, morgen dan
)
Oja, de cuppies zijn ook super leuk! Mooie kleurtjes, erg lief!
Groetjes, Jos
echt leuk!!
dus het zijn gewone stempels! ik ga ook ff kijken! bedankt!
Waar liggen ze bij de action?
Waar liggen ze bij de action?
bij de kinderknutsel spullen denk ik, ik ga binnen kort ook zeker ff kijken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dora stempels cupcakes