Onderwerp: Winter Wonderland
Ik had er vorig jaar al zo'n zin in om deze dummy te maken. En nu had ik daar eindelijk eens tijd voor (genomen).

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winter Wonderland
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had er vorig jaar al zo'n zin in om deze dummy te maken. En nu had ik daar eindelijk eens tijd voor (genomen).

Wauw Caroline wat een prachtige dummie. Petje af hoor
.
wow, wow, wow ... dat kerstmeisje lijkt net een porseleinen beeldje!
mooie kerstboom!!
Wow wat gaaf! Ik wil wedden dat er mensen zijn die zoeken naar het sleuteltje om hem op te winden... Het lijkt net een echt muziekdoosje!
Mijn mond valt open, werkelijk een prachttafereeltje. Die kerstboom is echt helemaal geweldig!
Ontzettend mooi, lijkt inderdaad op een muziekdoosje 
ech heel erg mooi! ik krijg direct zin in een witte kerst!
super zeg
ik heb m voor inspi opgeslagen
ik vind je kerstboom geweldig
mag ik vragen hoe je die gedaan hebt??
Schitterend! Als je deze neerzet in zo'n kersthuisjesdorp zou hij niet misstaan! Ik denk zelfs erg opvallen, die huisje (en vooral de poppetjes) zijn niet altijd even netjes gedaan en deze wel 
heeeel erg mooi
oh, wat is deze leuk!! Ik ben een enorme Sinterklaas fanaat maar zou deze zo neer willen zetten voordat de Sint het land uit is
Prachtig en zo sfeervol 
Ook hier nog even een reactie, meid! Deze taart heb ik vanmiddag in het echt mogen bewonderen. Volgende keer neem ik mijn toestel mee, want in het echt is de taart veeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan hier op de foto te zien is. Daar moet echt een nieuwe (daglicht) foto tegenaan!
Je ziet hierop niet, dat de taart glittert aan alle kanten waaronder alle kerstballen en strikken, de prachtige sneeuwlaag van icing op de ondergrond , de mooie kleuren van de hulstblaadjes, de gespoten blaadjes op de kerstboom de prachtige gezichtjes. Mijn middelste zoon was er bij en dacht, dat het beeldjes waren. Hij zei, dat hij de dummy graag wilde kopen voor veel geld 
leuk. oud engelse sijl beetje
Jeetje wat een geweldige taart!!
Maar goed dat het een dummy is, opeten zou echt heel erg zonde zijn!
Wat issie mooi!!!
wat een gave,krijg hier spotaan een kerstgevoel bij,wat knap doet een beetje engels aan helemaal super.
groetjes Carla
Schitterend! Als je deze neerzet in zo'n kersthuisjesdorp zou hij niet misstaan! Ik denk zelfs erg opvallen, die huisje (en vooral de poppetjes) zijn niet altijd even netjes gedaan en deze wel
Nou dat dacht ik net dus ook!
wat ontzettend mooi gemaakt zeg daar kunnen de dickens huisjes soms nog wat van leren!
heel erg mooi.
hoe krijg je dat sneeueffect op je taart.
idd doet mij ook aan dickens denken.
wauw prachtig! ik krijg er helemaal zin in kerst van
Was kerst hier maar net zo groot en gezellig als in NY 
geweldiggggggggggggggggggggggggggggg
Als echte kerstfanaat vind ik deze echt helemaal geweldig! Zou je een howto kunnen maken, mn wat de sneeuw en het glinstereffect betreft? Zou ik (en ik denk velen met mij) erg leuk vinden.
Ooooh Caroline, die zou mooi staan op m'n dressoir!!!! Zelfs Dribbel staat erop.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winter Wonderland