Onderwerp: Weet niet waar ik met deze taart moet beginnen hoor..
Nou ik kreeg net een e-mail of ik een prijsopgaven van deze taarten kan geven:
Maar waar moet ik beginnen zeg, ik heb al deze
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Weet niet waar ik met deze taart moet beginnen hoor..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou ik kreeg net een e-mail of ik een prijsopgaven van deze taarten kan geven:
Maar waar moet ik beginnen zeg, ik heb al deze
als je het zelf nooit meer zou gebruiken, zdan zou ik dat melden aan die mensen en hun de hele set laten betalen of ze moeten voor iets anders kiezen. Aan haar dan de keus of ze zelf de set wil houden of dat jij hem misschien weer probeert te verkopen
Helemaal eens met Marleen!
Gewoon verwerken in de prijs van de taart hoor!!
ik zeg altijd wat ik eenmalig moet bestellen en daarna niet meer kan gebruiken mogen ze het betalen en houden. keurige oplossing.
misschien kan je de standaard etc huren? er is vast wel iemand die m heeft. ik ben laatst op het web zo'n verhuur bedrijf tegengekomen maar weet het nu niet meer. misschien kan je dus zoeken op internet.
misschien kan je de standaard etc huren? er is vast wel iemand die m heeft. ik ben laatst op het web zo'n verhuur bedrijf tegengekomen maar weet het nu niet meer. misschien kan je dus zoeken op internet.
Hihi, Evelien woont op Gran Canaria...is wat beperkter denk ik
elly schreef:misschien kan je de standaard etc huren? er is vast wel iemand die m heeft. ik ben laatst op het web zo'n verhuur bedrijf tegengekomen maar weet het nu niet meer. misschien kan je dus zoeken op internet.
Hihi, Evelien woont op Gran Canaria...is wat beperkter denk ik
haha ja idd, moet blij zijn als ik cupcake papiertjes kan vinden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Weet niet waar ik met deze taart moet beginnen hoor..