Re: 'k ben geloof ik 'n beetje druk geweest ....
Wat een prachtige taarten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 'k ben geloof ik 'n beetje druk geweest ....
Wat een prachtige taarten!
Wow, jij maakt echt prachtige taarten zeg!
Stuk voor stuk allemaal even mooi 
super, super, super en mooi! allemaal!
Ze zijn natuurlijk allemaal stuk voor stuk prachtig, maar die vuurtoren van Texel die wint het voor mij (of eigenlijk voor mijn zoon...) dus even opgeslagen voor zijn verjaardag (pas in juli)
En die bloemenrand, leuk geworden toch juist, soms is het letterlijk verbloemen een echte aanvulling op de taart!
hele mooie serie 
Dat noem ik nog eens productiewerk! Wauw, leuk hoor! Ik vind de vuurtoren erg leuk geworden en het paard is ook mooi! (allemaal natuurlijk maar deze springen er voor mij echt uit) Mooi tafelkleed, ik heb 'm in het rose en wil 'm nu ook in het blauw 
Prachtige taarten allemaal!
Stuk voor stuk prachtige taarten. De geboortetaart erg leuk, maar wat een werk zeg al die stipje en ruitjes!!!
Wat een geweldige parade zeg! Ik vind ze allemaal mooi, maar die vuurtoren springt er wel echt uit.
in 1 woord: wauw!!!! De diddl is toch mijn favo alhoewel die met dat kroontje... zucht wat mooi!!!
Wow wat een super parade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ze allemaal echt heel mooi!
zeker druk geweest
prachtige taarten allemaal
Stuk voor stuk onwijs mooie taarten en cc's!!!
ze zijn allemaal fantastisch! wat een werk!
*jaw drops to the floor*
waaaauww wat een pr
WOW heeeeel gaaf!
ik ben totaal lamgeslagen...erg mooie taartjes!! wat ben ik dan nog een prutser hahaha
pfffff wat een prachtige taarten zeg petje af!!! ik sla ook even wat op!
wat een werk weer allemaal!! Vooral het tafereel voor Jadey vind ik schitterend!!
dat zijn echt heel veel leuke taart bijelkaar en nee hoor,hoe kom je erbij,druk geweest!!!!!! 
Maar echt alles ziet er toppie uit!
En nu even bijkomen zeker?
Zo hallo wat een geweldige creatie's nu begrijp ik waarom jij die zak mix nodig heb. 
Prachtig, werkelijk schitterend maar vooral kunstig!!! Ik heb nog maar 2 taarten gemaakt in mijn beginnende "loopbaan" hahaha, maar ik hoop oprecht dat ik net zulke kunstwerkjes ga maken als jij....echt heeel indrukwekkend!!! Chapeau!
Oh wat een leuke taarten heb je gemaakt!
Wat ik dan ook leuk vind zijn die ijsjes die je dochter heeft uitgedeeld? Is daar een speciaal recept voor? En gaan die ijsbakjes nu mee de oven in of ... ??
En weet je wat 't leuke is? Ze zijn echt super simpel om te maken
. Gewoon van die ijsbakjes voor de helft vullen met cakebeslag, dan de oven in, na 't afkoelen nog ff een toef botercreme erop en voila!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 'k ben geloof ik 'n beetje druk geweest ....