1

Onderwerp: ook ik wil me voorstellen

Hoi allemaa, ik ben Tonny pleijte ben 46 jaar en woon in Arnemuiden prov. Zeeland. Ik heb van de zomer een workshop(je) over taarten gedaan. Vond het wel leuk, maar alles was eigenlijk al klaar gezet, de taart al gebakken en het fondant al gekleurd de botercreme stond al klaar. Dus eigenlijk moesten we alleen decoreren en werd wat tekst en uitleg gegeven. Ik ben zo iemand die dat thuis ook wil proberen dus vanalles gekocht op die workshop. En nu vind ik het hardstikke leuk om te doen.
Alleen loopt het een beetje uit de hand af en toe.
Ik ben getrouwd en we hebben 3 kinderen. De oudste is een dame van 23 die bij de landmacht zit en regelmatig in Afghanistan zit, (lig je niet wakker van je taarten dan wel van je kinderen) maar ze gaat binnenkort naar de marechaussee.
De middelste is een heerlijke knul van 17, die helaas ernstig ziek is. Hij heeft een spierdystrofie(duchenne).  En zit hierdoor in elektrische rolstoel. Gaat wel naar school en loopt (rijdt) stage bij een makelaar.
Dan de jongste, dat is een dame van 10 jaar, die zich nergens wat van aantrekt. en gewoon heerlijk haar eigen gang gaat.
Vroeger (half jaar geleden dus) handwerkte ik veel maar daar is nu geen tijd meer voor. Ik bak gem per week 150 cc en 7 taarten, dus druk ermee. De kinderen roepen wel eens, die rottaarten. Maar ja hobby is hobby, en moeders kan maar tevreden bezig zijn. Ik ga stoppen want als ik eenmaal opgang ben..................
groetjes allemaal en bak ze

2

Re: ook ik wil me voorstellen

Zooooo tonny, jij bent druk met je hobby zeg! Leuk om een klein inkijkje in je leven te krijgen.

Welkom! En veel plezier met forummen hier :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Welkom! Dan hoop ik dat je van

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

hoi, ik weet niet hoe dat moet fotos posten. tip is welkom

heb de eerste op de show off gezet, moet er nog van bijkomen
groetjes tonny