Re: Illustratie voor op mijn website
Ik vind 'm op de witte achtergrond mooier. Dan lijkt ie nog meer toverachtig. En dat is wat ik in het plaatje zie, een bakster die een mooie taart in elkaar "tovert".
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Illustratie voor op mijn website
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind 'm op de witte achtergrond mooier. Dan lijkt ie nog meer toverachtig. En dat is wat ik in het plaatje zie, een bakster die een mooie taart in elkaar "tovert".
Ik vind de donkere het mooist.
En jij zit nu de hele tijd: zwart - wit - zwart - wit - zwart - wit
Haha jep!
Maar toch neig ik nog steeds naar de donkere, ik denk dat het sombere wel mee gaat vallen. Alle taarten zijn immers kleurrijk, spat het lekker van het scherm af
Ik vind hem zelf ook in het donker mooier, maar....................................Ik heb een tijd als internetvormgever gewerkt (klinkt bijzonderder dan het is hoor, was gewoon kijken hoe je teksten op het net zet). In die tijd veel onderzoek gedaan en gelezen. En een lichte ondergrond leest beter, houdt beter de aandacht vast en wordt over het algemeen als positiever ervaren.
Dus als vinden mensen een plaatje mooier in het donker, de meeste mensen vinden een lichte website veel prettiger dan een donkere.
De donkere achtergrond vind ik verreweg het mooist. Het krijgt iets sprookjesachtig, wat al meer gezegd is. Vond het meteen Wauw!!
Heel erg mooi, en ik ga ook voor de donkere achtergrond!!!
Werkt jouw vriendin ook in opdracht???
Wowww vindt de zwarte het mooist!!
Ben ook erg benieuwd of ze in opdracht werkt?zou ook wel zoiets willen
Wowww vindt de zwarte het mooist!!
Ben ook erg benieuwd of ze in opdracht werkt?zou ook wel zoiets willen
ik dacht precies hetzelfde.....
Kredits voor de tekening gaan uiteraard naar mijn vriendin!
Ik vind de zwarte inderdaad wel sprookjesachtig! Ik dacht ook eerst dat ze een toverstaf in de hand had!
Heb ook even op de website van je vriendin gekeken....
Waauauuuuuuwwww, wat een prachtige tekeningen. Ik ben zelf ook gek op de illustraties uit games! Zelda etc.
Ik vindt haar werk echt super!
Ze heeft het op het moment erg druk, dus denk niet dat ze nu opdrachten aanneemt. Zeker geen illustraties omdat ze eigenlijk animator is.
Maar kan wel eens bij haar informeren!
Ik vind zwart mooier! De kleuren komen meer tot recht met zwarte achtergrond!
ik kies ook voor zwart....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Illustratie voor op mijn website