1

Onderwerp: Kitkat om te stutten...

Ik moet voor volgend weekend een stapel maken met drie taarten. Nou wil ik dit stutten met kitkat. Kan ik dat de avond ervoor al doen?? Of gaat de kitkat zacht worden waardoor de stapel gaat inzakken???

Re: Kitkat om te stutten...

Nee hoor, KitKat is erg stevig en gaat echt niet zomaar zakken. Succes met je stapel.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

3

Gaat echt heel goed. Ik heb een bruidstaart van 4-hoog gestut met kitkat terwijl het buiten rond de 33 graden was. Geen problemen gehad.

Volg je hart...want dat klopt!

4

Maar reepjes kitkat zijn toch niet helemaal recht aan de onderkant? Dan staan ze toch altijd een beejte op een puntje? Ik stut zelf altijd met stukjes van grote houten prikkers, maar ieder heeft zo z'n voorkeur is gebleken...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Schuine stukjes kitkat kun je eraf snijden (daar is de achterban hier erg blij mee) en dan blijven ze wel gewoon staan. Je hebt ook kitkat chunky, die heb ik onderin de 4-hoog gebruikt.

Volg je hart...want dat klopt!

6

Dank dames! Ik ga het proberen!!!

7

Ik gebruik ook altijd kitkat! Vind het fijn als alles eetbaar is en de mensen niet opeens een houtje tegenkomen in hun stukje taart :P Heb er ook nog nooit problemen mee gehad.

Groetjes Laura!