Re: Prinsessen met de mexicaanse griep en nog veel meer...
mooie serie taarten, de bovenste is echt mijn favoriet! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Prinsessen met de mexicaanse griep en nog veel meer...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooie serie taarten, de bovenste is echt mijn favoriet! 
wow wat een mooie taarten!! Die bloementaart bovenaan heb ik opgeslagen, zo leuk, met dat lijntje er nog omheen. En je prinsessen vind ik gewoon goed gelukt hoor.......ja, wel veel werk zoveel op 1 taart, kan me voorstellen dat je het de volgende keer niet meer doet.
Mooie taarten, je puzzelplaatjes vind ik echt super en je bent met recht trots op Mickey!
Mooie taarten allemaal!
De Blije Bijentaart heb ik vrijdag al even in het echt gezien in de klas, erg leuk! Ik ga binnenkort voor de Grote Kabouters een nieuwe taart maken, ben benieuwd of die ook gaat lukken (nog nooit een dummie gemaakt...), maar daar heb ik wel veel zin in.
OW leuk ook een nieuwe taart voor de Grote Kabouters !!! Het valt best mee hoor een dummie maken 
En ik was gisteravond nog even op school
....maar het is bij de Blije Bijen zo warm in de klas dat de fondant nog niet eens hard was geworden.....hopelijk droogt ie nu wel snel in....
Ik vind de prinsessen erg goed gelukt hoor. Niks mis mee zou ik zeggen!! Ariel vind ik ook erg mooi gepuzzeld.
super allemaal! prachtig!
(leuk zo'n dummy voor de verjaardagstaart op school!) ga ik ook maar 's bij de juf droppen 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Prinsessen met de mexicaanse griep en nog veel meer...