Onderwerp: Illustratie voor op mijn website
Hey iedereen!
Mijn website is in aanbouw en ik vroeg me af wat jullie van deze illustratie vinden?
Gemaakt door een goede vriendin: www.elsakroese.com
Op een donkere achtergrond:

Op een lichte achtergrond:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Illustratie voor op mijn website
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hey iedereen!
Mijn website is in aanbouw en ik vroeg me af wat jullie van deze illustratie vinden?
Gemaakt door een goede vriendin: www.elsakroese.com
Op een donkere achtergrond:

Op een lichte achtergrond:

wauw wat geweldig zeg.
Vind hem met de donkere achtergrond mooier trouwens maar dat is misschien puur smaak
Succes met je website
Ja, ik ook hoor, komen de kleuren beter tot zijn recht 
Ik vind de bovenste mooier. Gewoon wat frisser. Het kan nl ook zo overkomen dat het op donkere achtergrond beter overkomen omdat hij groter is dan de lichte.
Vind verder een erg leuke afbeelding.
Edit, moet je niet de afbeeldingen omdraaien
Ik vind de lichte dus het mooist.
Prachtig!! Ook hier het zwart, het springt er net wat meer uit!
[MOVE] --> het WWW
Oh ok..
Ik kondig toch mijn website niet aan? Gaat alleen om de afbeelding..
Sorry dat ik het verkeerd geplaatst heb, snap er soms niet zo veel van wat nou wel in Babbel mag en wat niet..
In Babbel mag veel, maar we willen voorkomen dat het een vergaarbak van allerlei vragen wordt die ook in andere rubrieken passen. Vandaar.
Jep ok,
Jammer alleen dat niemand hier ooit kijkt
ben wel trots op de afbeelding en hij mag gezien worden vind ik.
heel mooi en ik vind het op een witte achtergrond echt veel mooier
heel leuk, ik vind de witte achtergrond VEEL en VEEL mooier
Nou wij kijken wel hoor op www
Wat een leuk logo!!! Ik vind ze alle 2 mooi kan niet echt kiezen
succes!
gr. Nicolette
Thanks allemaal!
Wat grappig dat veel mensen voor de witte achtergrond gaan, zet me wel aan het denken 
Ik vind em dan weer mooier met een zwarte achtegrond
geeft het iets sprookjes achtigs vind ik 
erg mooi! Ik vind hem met zwarte achtergrond ook mooier.
Ik vind 'm hartstikke mooi!!!! Persoonlijk ga ik voor de zwarte achtergrond. Dat steekt mooi af; de witte vind ik zo flets. Heb je een totaal andere kleur misschien ook geprobeerd?
ja hier ook de zwarte achtergrond, heeft iets magisch. die witte trewkt mij niet om nog wat langer te kijken, die zwarte wel. 
Wow, wat een geweldig plaatje, echt om helemaal vrolijk van te worden. Ben benieuwd of je website ook in deze stijl wordt...
Ik vind de donkere achtergrond mooier! De kleuren en details komen dan veel mooier uit.
Wat een mooie afbeelding heb je. Ik vind 'em op een donkere ondergrond ook mooier, de kleuren komen dan beter uit. En dat zwarte heef idd iets sprookjesachtigs...
Kredits voor de tekening gaan uiteraard naar mijn vriendin! 
Op neig toch zelf ook nog steeds naar de donkere ondergrond.
Heb het ook nog getest op een paarse ondergrond, was ook wel grappig!
Ik vind toch echt de witte mooier, maar bekijk het meer in het geheel. In het wit komt het toch wat frisser en helderder over, dan op zwart.
Als je met zwart verder gaat moet je er heel erg voor uit kijken dat het geheel niet te somber wordt, het draait hier tenslotte wel om feestelijke taarten/gebeurtenissen. Maar goed, dat is dan weer mijn mening.
Heel erg leuk. Persoonlijk vind ik de donkere achtergrond veel mooier.
sohe,
wat een creatieve vriendin 
echt een waanzinnig leuk plaatje....
ik vind trouwens de donkere achhtergrond mooier 
Heb het ook nog getest op een paarse ondergrond, was ook wel grappig!
Paars 
Nee, als ik moet kiezen tussen wit en zwart zou ik voor de zwarte achtergrond kiezen. Dat vind ik echt een eyecatcher.
ook ik vind de donkere achtergrond spannender!
Erg gave tekening
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Illustratie voor op mijn website