Onderwerp: bionicle
Deze taart heb ik een paar weken geleden al gemaakt. Ik kreeg op mijn hyves wel hele leuke reakties dus ik dacht laat ik hem hier ook maar even zien 
De taart was gevult met aardbeien en slagroom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bionicle
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart heb ik een paar weken geleden al gemaakt. Ik kreeg op mijn hyves wel hele leuke reakties dus ik dacht laat ik hem hier ook maar even zien 
De taart was gevult met aardbeien en slagroom
leuke taart 
Sowheeee, ik vind hem gruwelijk........
.........mooi gemaakt! Petje af zeg, lijkt me geen makkelijk figuurtje! 
Die ziet er heel erg leuk uit!!Laat ik 'm maar opslaan,ik denk dat mijn zoon hem ook geweldig zal vinden!!!!!
Groetjes Darlene
Wat een vreselijk ding voor op een taart, maar voor jouw boetseer- (of is het meer constructie-) kunsten niets dan lof!! Jeetje, wat knap gedaan!
Zo hee, het lijkt wel echt speelgoed!!!! Mijn complimenten hoor!
Wat een vreselijk ding voor op een taart, maar voor jouw boetseer- (of is het meer constructie-) kunsten niets dan lof!! Jeetje, wat knap gedaan!
Dat dacht ik ook toen het desbetreffende jongetje me erom vroeg, maar goed het was toch wel leuk om te doen, 100% meegevallen...
ik vind hem gaaf gemaakt zeg
ik vind hem heel cool gemaakt......
alleen is de ondertaart nu roze???? daar had ik mischien een andere kleur voor gekozen..maar ik vind het echt knap gemaakt
whoooo, knap gemaakt zeg!
mag ik 'm opslaan. ik ken nl. iemand die er helemaal gek van is!
zou dit ontwerp er goed voor kunnen gebruiken als voorbeeld!
Gruwelijk ding en gruwelijk goed gelukt 
ik vind hem heel cool gemaakt......
alleen is de ondertaart nu roze???? daar had ik mischien een andere kleur voor gekozen..maar ik vind het echt knap gemaakt
Nee is creme-beigekleur, komt misschien door de foto dat je er wat roze in ziet? Ik had denk ik zelf voor een fellere ondergrond gekozen, maar als je plaatjes op het internet van deze pop opzoekt staat hij altijd met zo'n achtergrond en zo wou het jongetje het dan ook....
whoooo, knap gemaakt zeg!
mag ik 'm opslaan. ik ken nl. iemand die er helemaal gek van is!
zou dit ontwerp er goed voor kunnen gebruiken als voorbeeld!
Tuurlijk!
mijn eerste reactie was: 'waarom legt ze nou lego op dr taart'
even beter kijken: wauw wat knap geboetseerd!!! 
Wat is die gaaf!!! Net echt 
Ik zit nog te wachten tot je de pietenstapel post, die is ook echt geweldig!
Wat is die gaaf!!! Net echt
Ik zit nog te wachten tot je de pietenstapel post, die is ook echt geweldig!
Die staat bij de themataarten, maar ik zal hem ook wel bij de gewone stapeltaarten zetten 
Die is net echt, onwijs goed gedaan!
Mijn zoontje van 7 zag net je taart en riep heeeeel enthousiast "Kijk mama bionacle, gaaf!!!!! oh oh, hij is over 5 weekjes jarig en dit zal mij niet gaan lukken 
Mijn zoontje van 7 zag net je taart en riep heeeeel enthousiast "Kijk mama bionacle, gaaf!!!!! oh oh, hij is over 5 weekjes jarig en dit zal mij niet gaan lukken
Dat dacht ik ook! Ik had ook tegen het jongetje gezegt van waarschijnlijk wordt het alleen de kop van dat ding... maar goed ik had meteen zoiets van iets staands gaat toch niet lukken dus hij moet liggend.... Ik had de pop er van dat jongetje bijgevraagt en ik ben onderdeel voor onderdeel gaan doen en dat valt echt reuze mee... hij lijkt echt veel moeilijker dan dat ie is! Gewoon met de kop beginnen en dan steeds een stapje verder... Ik had als het ware ook allemaal lego onderdeeltjes van fondant die ik op de taart in elkaar gepuzelt heb.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bionicle