1 Laatst bewerkt door Tina (23-11-2009 12:03)

Onderwerp: {advies}Kerstmarkt.. ben ik nou gek????

Hallo allemaal,

het leek mij heel erg leuk om op een kerstmarkt te staan, na een mailtje naar het boerderij in de buurt kreeg ik goed bericht dat ik er mocht staan op 11-12-2009.
Ik vind het geweldig, niet dat ik gek veel taartje heb gebakken, maar toch lijkt het mij heel erg leuk.
Markt duur 4.5 uur ..
ik d8 om 10 a 12 mini taartje te maken en 75 cc..
hmm maar dat lukt toh niet binnen 3 dagen ??
of moet ik toch taarten invriezen ?
maar dan zijn ze toch niet zo vers meer?

Aantal bezoekers kerst markt is meer dan 500 .. wat zouden jullie maken en hoeveel>?

denk wel genoeg zo ben de draad zelf al kwijt..

Groetjes Tina

2 Laatst bewerkt door Rafaela (22-11-2009 21:38)

Re: {advies}Kerstmarkt.. ben ik nou gek????

:think: lees ff mee. Wil binnenkort op een markt gaan staan en verkopen voor het goede doel. Heb er ook net een topic over geopend :D

Veel liefs Rafaëla

3

Tina schreef:

hmmm ik hoop een beetje duidelijik te zijn geweest en dat ik in de juiste topic zit:)

Euhm... nee, eigenlijk overduidelijk niet :)

Ik twijfelde zelf tussen Bakken voor anderen (want kerstmarkt) of Taartdecoratie algemeen, maar kies voor de laatste.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Als jij alle decoratie af heb en alle toppers voor de cc moet het toch te doen zijn in 1 dag.

Je bakt dag 1 de mini taartjes. Dag twee vullen en bekleden, tussendoor bak je de cc`s. Die bekleed je s

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hi Tina,
Grappig, ik ben ook druk druk druk met de voorbereideingen voor een kerstmarkt.
Omdat ik taartjes een beetje bewerkelijk vindt om van te voren te maken heb ik nu een aantal 'toppers' gemaakt. Afmeting 14, 16, 18 en  20 cm op een taartkarton. cellofaan  erom met bijpassende kleur lintjes en het ziet er super uit (al zeg ik zelf).
'k moet nog even uitvogelen hoe ik de foto's op deze site geplaatst kan krijgen.....
Verder beperk ik mij tot CC en de decoratie kan je makkelijk een week vante voren maken. Verder nog een paar leuke dummy taarten (voor de show) en veel visite kaartjes zodat mensen een taart of workshop bij je kunnen boeken.

6

Nou ja , ik ben nu een beetje aan het bedenken wat ik ga maken.
maar klinkt misschien gek maar een dummie ja wat moet ik na die tijd er nog mee, ik bedoel dag in dag uit naar zelfde taart kijken lijkt me niet echt wat maar misschien ga ik toch een grote dummie maken.
En wat JOLANDA zegt klopt helemaal, het valt nu wel weer mee :)..

Groetjes Tina

7

oja, ik moet er wel even bij vermelden dat ik in het buitenland woon en de Franse vrouw het liefst haar eigen 'g