1

Onderwerp: allerlei prints

Om zelf je print te maken voor een icing of frostingsheets kun je hier eens kijken:
www.colourlovers.com
Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er wel.
Je kunt het bestand dan downloaden naar je computer en opslaan als jpg of worddocument.
Dat kun je dan zo printen op een sheet.

groeten Annemieke
Cake It

Re: allerlei prints

Geweldig!!!!! Nu kan ik uren zoekend besteden, want wat een keuze!!! Kom ik ik binnenkort wat printen bij je bestellen... als ik kan kiezen tenminste....

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

3

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

4

Jeeeeeeetje, dat zelfs dat te vinden is op het WWW. Handig, hoor! En die sheets kunnen we evt. bij jou bestellen, toch?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Daar staan inderdaad leuke dingen bij...misschien toch maar eens een foodprinter aanschaffen.

Zoete groetjes, Marjolein

6

geweldig!! Bedankt voor de tip

7

Geweldig! Maar hoe gaat het bestellen bij jou in zijn werk?
Maak voor over twee weken een Pip-taart en het lijkt me erg mooi om de zijkant van de bovenste taart te voorzien van een sheet. Dit is een taart van 12,5 diameter x 7,5 cm hoogte.

Groetjes en hoop snel iets te horen,

Nadine

MeNadine schreef:

Geweldig! Maar hoe gaat het bestellen bij jou in zijn werk?
Maak voor over twee weken een Pip-taart en het lijkt me erg mooi om de zijkant van de bovenste taart te voorzien van een sheet. Dit is een taart van 12,5 diameter x 7,5 cm hoogte.

Groetjes en hoop snel iets te horen,

Nadine

Nadine,

zou je er aub op willen letten dat je niet steeds oude topics omhoog haalt? Dit is namelijk niet de 1e keer dat ik dit zie en ook niet de 2e of de 3e.  Dit zorg voor verwarring op t forum.
In dit geval kun je annemieke beter even mailen, dan heb je ook nog eens sneller contact.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9 Laatst bewerkt door MeNadine (29-06-2010 11:43)

Oh, sorry..  :o Maar kijk vaak naar bepaalde onderwerpen en alleen kijken zonder reactie vind ik ook zo stom... Zal toch niet de enige zijn of wel??

10

MeNadine schreef:

Oh, sorry..  :o Maar kijk vaak naar bepaalde onderwerpen en alleen kijken zonder reactie vind ik ook zo stom... Zal toch niet de enige zijn of wel??

ja, zag al dat je flink wat taarten van natacha naar boven had gehaald.
Het is geen ramp, maar het wordt een beetje verwarrend. Kijken zonder reactie bij 'oude koeien' vind ik helemaal niet raar! En als je een vraag hebt, kun je die persoon altijd mailen.

even weer on topic, de service van Annemieke is TOP!!!!  :thumb: Dus mocht je daar wat gaan bestellen, dan heb je een hele goede!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

tipsytaartje schreef:
MeNadine schreef:

ja, zag al dat je flink wat taarten van natacha naar boven had gehaald.
Het is geen ramp, maar het wordt een beetje verwarrend. Kijken zonder reactie bij 'oude koeien' vind ik helemaal niet raar! En als je een vraag hebt, kun je die persoon altijd mailen.

even weer on topic, de service van Annemieke is TOP!!!!  :thumb: Dus mocht je daar wat gaan bestellen, dan heb je een hele goede!

Ok, hoopte namelijk zo'n sheet voor om de taart te kunnen bestellen.. Zal haar mailen.