1 Laatst bewerkt door evelien1001 (22-11-2009 13:19)

Onderwerp: 1ste dummy

Tja wat doe je als je in een land woont waar je geen dummy taarten kan kopen? ja het halve eiland rond bellen op zoek naar piepschuim, dan 2 reuzen plaaten kopen en maar snijden :s nou dat valt niet mee en de plaaten waren ook te dun dus ik moest voor elke laag 2 rondjes gebruiken dus uiteindelijk 6 rondjes moeten gebruiken voor deze taart. Nou waren de rondjes natuurlijk niet mooi rond en ik had helemaal niets in huis om het mooi glad af te werken (lees geen zin om naar de winkel te gaan) dus toen maar ingewikkeld met tape :D viel allemaal niet mee, heel mooi strak is die ook niet maar ja ik vind een gewone taart maken toch een stuk makkelijker (goede nieuws is wel dat ik hier fondant heb gevonden, kost MAAR

2

Re: 1ste dummy

Ja, je moet er wat voor over hebben, h

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Ongelofelijk dat je dat zo voor elkaar hebt gekregen. Het is een beauty :thumb:

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

Mooi hoor!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

5

Ontzettend knap gedaan (zeker als ik lees hoeveel moeite je voor de "dummy" moest doen)! Erg mooie kleuren ook.

6

mooie kleuren...en je moeite  is beloond hoor... mooi gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Je moeite is beloond. Het is een erg mooie "taart" geworden.
Mag ik je vragen welke uitsyeker je hebt gebruikt voor de bruine rand onderaan de taarten. Die vind ik erg mooi.

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

8

Kaatje taart schreef:

Je moeite is beloond. Het is een erg mooie "taart" geworden.
Mag ik je vragen welke uitsyeker je hebt gebruikt voor de bruine rand onderaan de taarten. Die vind ik erg mooi.

ik heb deze gebruikt http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=220 en dan de 2de :)

9

Mooie taart! Mooie kleuren ook.

Groetjes Barbara

10

heeel mooi en knap hoe je het voor elkaar gekregen hebt

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl