1

Onderwerp: vragen over cupcakes

Hallo,

Mijn zus wordt vrijdag 18 en ik zou graag voor haar cupcakes en een boltaartje willen maken.
Maar ik heb het nog nooit gedaan, ik heb wel veel op internet gezocht over dingetjes.
zouden jullie mij willen helpen?
ik zou er graag wat meer over willen weten, hoe je het precies moet doen enzo, en kan je ze vullen enzevoort.

Alvast bedankt

Groetjes Carin.   =)

2

Re: vragen over cupcakes

Hoi Carin,

Je hebt je berichtje in het verkeerde topic geplaatst. Wordt als het goed is zo voor je aangepast ;)
Je kunt het beste even met de zoekfunctie naar recepten zoeken voor cupcakes of de kant en klare mix uit de webshop gebruiken.

Groetjes!

Allereerst sta je in de verkeerde rubriek. De verschillende parades, zijn om te creaties te showen, niet om vragen te stellen.

[move] ---> bakken&vullen

Verder is de FAQ aan te raden om te lezen, en de zoekfunctie bovenin de oranje balk.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

o, en ik heb je andere topic verwijderd. Mocht je opmerken dat je in de verkeerde rubriek staat met je topic, dan graag via de "rapporteren"knop even de moderators op de hoogte stellen en niet nog een topic openen. Wij verplaatsen dan je topic naar de juiste rubriek ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

oke dankje

6

Hoi,

Ik ben ook een beginnende bakster ;) En heb van de week mijn eerste boltaartje gebakken. Het is eenvoudiger dan ik dacht alleen een strakke afwerking valt me nog een beetje tegen.
Ik wil voor sinterklaas, mijn moedersverjaardag en mijn zoontjes verjaardag een taart maken, dus oefening baart kunst en daar ben ik nu telkens mee bezig.
En om te oefenen heb ik eerst mmf gemaakt, voordat ik aan de marsepein ga beginnen (ik had het ook nog niet in huis).
Mijn tip is, bak een taart, maak mmf, en probeer uit :Y

suc6

Groetjes Mimi