1 Laatst bewerkt door kimsalabim (22-11-2009 09:16)

Onderwerp: De allereerste bruidstaart!

De eerste bruidstaart, vond t wel ongelooflijk spannend! Maar dat zal iedereen bij zijn eerste bruidstaart hebben gehad ;-)
De vraag was klassiek, met zalm rozen en pareltjes. Geloof dat dat wel is gelukt. Rozenblaadjes geinspipikt van hier ;-)

Hij werd opgehaald, en ik was in ieder geval blij dat ik werd gebeld dat ie in 1 geheel op locatie was aangekomen!

Gevuld met bosvruchtencreme met verse bosvruchten en bosvruchtenjam, en appelvlaaivulling met speculaascreme en schuddebuikjes.

Onderste taarten had ik gestut maar hij begon toch een heel klein beetje te zakken, ondanks 5 douwels. Gebruiken jullie er meer?

Tips en verbeterpunten hoor ik graag!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FEGDNPUM-D.jpg

Re: De allereerste bruidstaart!

Hoi,

Mooi gedaan, klinkt ook lekker!

3

mooi,jammer dat de foto niet recht staat..kun je het nog beter bekijken...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

hmmm... ik heb m bewerkt in mijnalbum, maar krijg m niet gedraaid hier op t forum, vreemd....

5

De foto staat goed toch? Hij is echt prachtig!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

Ziet er mooi uit!!!

7

Wauw, meteen ook zo hoog bij een 1e bruidstaart! Goed gedaan.

Ik gebruik bij 4 hoog altijd meer stokjes in de onderste taart.

8

ontzettend mooi gedaan, en meteen 4 lagen... netjes!

kleine tip:
Vind het persoonlijk wel jammer dat deze foto allerlei dingen op de achtergrond bevat. Hij komt vele malen mooier uit als je cadeaupapier als achtergrond gebruikt. Of bijvoorbeeld 2 grote kartonnen vellen bij de bruna kopen en daar een kleine fotostudio van creeeren, werkt perfect!

9

Mooi gedaan!

10

bedankt voor de reacties en de tips! Meer stutten dus in de onderste lagen. Ga ik doen volgende keer.
Deze foto is trouwens nog niet bewerkt, de andere foto's bewerk ik altijd met een egale achtergrond. Maar die tip van die fotostudio maken met karton vind ik wel een erg goeie!