1 Laatst bewerkt door megan (22-11-2009 00:29)

Onderwerp: Zus 40!

Mijn zus is vandaag 40 geworden. Toen ik vanochtend bezig was met het vullen en afsmeren van de taart, die ik mee zou nemen, belde ze op; haar dochter was ziek (griep). We hebben toen besloten om niet naar de verjaardag te gaan. We moeten er nl. zo'n 2 uur voor in de auto zitten. De taart kon ik dus ook niet brengen, dus die bewaar ik maar tot volgend weekend wanneer ik ze weer zie.

Op de foto lijken de bloemen en de cijfers wat bordeau-rood maar het is paars en lila. Ik zal proberen nog een foto bij daglicht te maken. Hopelijk komt dan het paars beter uit.
Om te bekleden heb ik marsepein grijs gekleurd, swirl texture mat gebruikt en daarna gesprayed met Lustre Spray Pearl voor een zilverkleurig effect. Erg mooi geworden, al zeg ik het zelf.

De taart is gevuld met lemoncurd en Mona citroenkwarktaart-toetje.

http://i539.photobucket.com/albums/ff357/brendavda/014charlotte40.jpg

2

Re: Zus 40!

mooooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

sjiek!!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

4

Ja, de kleuren lijken niet op wat je zegt, maar de taart ziet er beeldschoon uit.
Jammer dat je hem niet  meteen kunt brengen.
Hopelijk is je nichtje weer snel beter.

5

Mooie taart. Balen dat ze ziek liggen :( Hopelijk smaakt de taart volgende week.

6

Ik wilde al vragen hoe je hem zo mooi goud had gekregen, maar dat is dus zilver :)
Al zijn de kleuren eigenlijk anders, al was het goud met bordeauxrood geweest, was het dus ook hardstikke mooi! Idee voor volgende keer :P

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

7

Mooie taart, ziet er idd chique uit!

8

mooi en chique

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Hahaha ik dacht ook goud, had ook mooi geweest ;-)

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!