1

Onderwerp: wat doet nederland?

ik begin al aardig in te burgeren hier.
ik heb als ik een taart bak altijd zoiets: doen die andere er ook zo lang over, of waar halen ze de taartdozen, hoe komen ze aan al die klanten.

hier komen mij vraagjes. (voel je vrij om er zelf vragen bij te zetten, vind ik leuk!)

- fondant wordt hard, maar die boetseer dingen ook. is dat dan nog wel te eten of gaan je tanden stuk?

- die cc zijn super! maar als je die met fondant bekleed eet dat toch niet lekker?
omdat het hard is.

- gebruiken jullie slagroom versteviging?

- hoe vaak bakken jullie taart en waarom.

- hoe lang doen jullie over een beetje taart versieren

- waar laten jullie al die 'troep'? mijn ouders worden helemaal gek van mijn fondant, marsepein, kleur- en smaakstoffen, uitstekers, bakblikken. ect.

dat was het voor nu.

2

Re: wat doet nederland?

Heel veel van deze antwoorden kun je ook vinden met de zoekfunctie hierbovenin. Als je daar eens gaat snuffelen komje z

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

ja klopt, ik zit hier altijd lekker te snuffelen, maar als ik naar iets of zoek ga, vind ik niets (deze vragen niet iig)

4

nou ik laat mijn spullen overal en nergens woon ook nog thuis en heb in middels aardig wat kasten plankken en degelijk in gepikt zelf de logeer kamer is half volgestouwd het is zo erg dat mijn moeder telkens weer roep je krijgt geen plekje meer maar als ik dan weer iets gekocht heb dan maakt ze toch weer plaats. (ben ook dringen op zoek naar een eigen huisje hoor) ik heb heel veel spullen in zoon karrtje van plastik daar zitten allemaal mijn klijne dingen in en die zijn regelamatig in de reclame bij blokker

over ene taart versieren doe ik gemiddelt 3 uur

hoe vaak bak ik taart ja meestal 3 keer per week en als ik een week niks heb dan maak ik wel ene dummie dus ben er elke week wat zeg ik elke dag wel mee bezig idee doen ff gou wat probeeren en heel veel idee bedenkeen en zo dus gaat vele tijd in zitten

ik gebruik geen slagroom versteviger vind ik persoonlijk niet nodig

ik maak niet hele hoge decoraties op cupcakes meest gewoon plat en dat eet zich redelijk

dingen die hard worden kun je nog we eten het valt aleen helemaal uitelkaar kruimt erg dan maar het gaat nog wel

5

Al je vragen hebben te maken met bakken of decoreren, dus je topic hoort niet in Babbel.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Nou hier mijn versie :D

1 Fondant met tylose vind ik niet meer te eten. Je tanden breken niet trouwens, zo hard wordt het ook weer niet (gelukkig :D)

2 Zo hard wordt fondant dus niet, zo'n cc is heerlijk!!! (vind ik), ik gebruik trouwens zelf liever marsepein, omdat ik de smaak lekkerder vind.

3 Ja, ik gebruik slagroomversteviger, als ik slagroom gebruik. We zijn niet bepaald vriendjes, ik en slagroom..gaat niet samen. Krijg het nooit echt opgelopt zoals ik het graag zie

4 Ik bak taart voor  (bijna) elke gelegenheid, omdat ik het superleuk vind om te doen! Het is voor mij echt ontspanning (niet altijd trouwens, het kan er af en toe ook wel stressig aan toe gaan)

5. Ligt er aan wat voor taart het moet zijn. Ik verdeel het altijd, dus heb niet eens door hoeveel tijd er in gaat zitten.

6. Ik heb hier allemaal ongebruikte emmers liggen die nu dus wel gebruikt worden (ingredienten) :D Ik word nu gek van alle emmers ;). Verder heb ik een soort van plastic kastje met 3 laden waar ik de rest in heb staan.