1 Laatst bewerkt door Lonestar (21-11-2009 13:55)

Onderwerp: Bruidstaart met ruitjes

De moeder van de bruid wilde graag de trouwkaart als bruidstaart gemaakt hebben. Dacht ik er even makkelijk af te komen met de frosting prints, maar niets was minder waar. De exacte kleur voor het bovenste taartje bleek niet printbaar met voedingskleurstoffen. Het zou een beetje paars/rose moeten zijn, maar uiteindelijk de ietwat te rose prints gekozen. Ben evengoed hartstikke blij met de prints want het scheelt echt zooooo veel werk! En volgens mij valt het kleurverschil niet eens echt op zo in het geheel. Bedankt voor de service weer Annemieke!
De moeder wilde de taart overigens pers

Re: Bruidstaart met ruitjes

heel mooi! Die naam vind ik ook erg mooi gedaan! heel stijlvol zo!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Heel mooi!
Bruidspaartje is echt heel knap geboetseerd!! Al die details en super afgewerkt!
Ook de namen vind ik heel mooi 'geschreven'!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Erg mooi zeg!! En hoe heb je die namen gemaakt?

Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

5

Oeps, ik zie nu dat ik de taart in de verkeerde parade heb gezet. Ik heb het al gemeld aan de mods.
De namen zijn in het lettertype van de kaart, in spiegelbeeld geprint en lichtjes ge

6

Lonestar schreef:

Oeps, ik zie nu dat ik de taart in de verkeerde parade heb gezet. Ik heb het al gemeld aan de mods.

Ga ik even regelen ;)

Wat een SCHITTERENDE TAART! Ik snap wel wat je bedoelt met die taarten-op-standaards, maar in dit geval vind het resultaat juist geweldig, juist een bewijs dat het met standaard ook 'kan' :)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Wauw, hij's mooi!
Ik vind de letters zo mooi!

8

Wow echt mooie bruidstaart en je bruidje heeft zo'n mooi bolerotje aan ;) :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Ik vind het een schitterende taart!

Groetjes Barbara

10

Ik ben ook niet zo weg van zo'n standaard, maar je taart is leuk geworden en je bruidspaar is erg mooi gemaakt!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

11

Ik vind hem prachtig zo!! zo zou ik mn eigen trouwtaart ook willen :)

12

Heel mooi hoor, toch prachtig ondanks dat hij op een standaard staat.

Ik wil ook zo graag zo een printje bestellen, maar dan een kleiner blokje, in de kleuren roze/rood. Heb jij voor mij het emailadres of zo zodat ik het  ook kan bestellen. Hartstikke bedankt alvast. Bianca

Groetjes Bianca Wolst

Ziet er weer perfect uit, maar inderdaad je hebt gelijk, volgens mij is de taart nog mooier als die gestapelt was.
En je bruidspaar weer helemaal toppie.

P.S. heb jij nog wat gehoort van Mina?

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

mooie taart!!!ik zou hem ook liever op elkaar gestapeld zien....mooi bruidspaar

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

15

Ik vind hem prachtig..met of zonder standaard...
goh van jou zou ik wel eens een youtube filmpje zien van bakken tot eind resultaat....alles is zo perfect...kan ik veel van leren...mischien ideetje...online workshoppie....hint hint!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

16

Geweldig, heel leuk met die ruitjes en de namen zijn schitterend geschreven. En dan dat bruidspaartje, heel mooi!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

17

Ik weet natuurlijk hoe de originele trouwkaart eruit zag, maar hij benaderd het toch wel aardig qua kleur. Natuurlijk is het jou toevertrouwd om er weer een supergeheel van te maken!
En ik vind ook de namen supergoed gelukt!!!
En wat het bruidspaardje betreft.... het is weer super!

ps de taart waar ik het over had, voor de 27ste? Die gaat door en we hebben de vrije hand als je nog steeds wilt! ra ra wat jij mag maken?!

groeten Annemieke
Cake It

18

Fantastisch! Wat een schitterende taart!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

19

Sweet Carolyn schreef:

Ziet er weer perfect uit, maar inderdaad je hebt gelijk, volgens mij is de taart nog mooier als die gestapelt was.
En je bruidspaar weer helemaal toppie.

P.S. heb jij nog wat gehoort van Mina?

Dank je voor je compliment!
Nee, niets meer gehoord van Mina. Misschien komt het nog of misschien heeft ze iemand anders gevonden.

Groetjes!

20

Ik vind hem toch wel heel erg mooi.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

21

je taarten blijven en zijn altijd een plaatje! mooi geheel en ik vind de letters ook heel mooi .bruidspaartje ook....alles klopt zoals altijd!

Be in love with what you have

22

Zoals altijd prachtig afgewerkt en een superlief paartje (dus niet te verwarren met een paardje ;) )
Alleen, ik vind dat paars er niet mooi bij passen, het is zo'n heel andere kleur, alsof het evenwicht een beetje  weg is :S  Die namen zijn helemaal geweldig!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

23

taartdoos schreef:

Zoals altijd prachtig afgewerkt en een superlief paartje (dus niet te verwarren met een paardje ;) )
Alleen, ik vind dat paars er niet mooi bij passen, het is zo'n heel andere kleur, alsof het evenwicht een beetje  weg is :S  Die namen zijn helemaal geweldig!

Je hebt gelijk hoor, ik vond het paars ook niet zo passen. Nou is het paars wel erg blauw geworden op de foto's, het was in het echt veel rosepaarsig zeg maar ;). Maar evengoed is het niet helemaal mijn ding...

Groetjes!

24

De paars-rose combi vind ik ook niet echt je van het, maar het is toch een erg mooie taart geworden, netjes gemaakt en een superpaartje.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

25

super gaaf!