Onderwerp: welke chocolade voor chocolat chip cookies
Voor mijn zusje wil ik chocolat chip cookies bakken, maar ik vraag mij af welke chocolade ik hiervoor het beste kan gebruiken? Het liefste wit of melk choco.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke chocolade voor chocolat chip cookies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn zusje wil ik chocolat chip cookies bakken, maar ik vraag mij af welke chocolade ik hiervoor het beste kan gebruiken? Het liefste wit of melk choco.
ik denk deze , weliswaar puur, maar chocolat chip cookies zijn toch ook puur? Ik heb iig nog nooit witte gezien. Maar goed, andere chocolade smelt en loopt of van je koekje af tijdens het bakken of er zit een chocolade drapje op je koekje.
ik denk deze , weliswaar puur, maar chocolat chip cookies zijn toch ook puur? Ik heb iig nog nooit witte gezien. Maar goed, andere chocolade smelt en loopt of van je koekje af tijdens het bakken of er zit een chocolade drapje op je koekje.
Ik dacht al dat ik ze een keer had gezien op de site.
Met mijn neus gekeken net denk ik.
Ik zal je trouwens even terugmailen om een datum te plannen.
Fijn dat je weer beter bent! En thanx voor je reactie!
wahahaha ik wist niet dat jij het was!!!
ik zie je mailtje wel tegemoet!
Hahahahaha!!!! Dan weet je het nu
En jij maar elke keer op mijn berichten reageren
nou idd! ik heb even gekeken, en die cupcake-taart vraag was ook van jou!! Wahahahahaha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke chocolade voor chocolat chip cookies