1

Onderwerp: 5 bruidstaarten en 80 cupcakes, hoera!

Hoera omdat ze er heel blij mee waren, omdat alle taart op was en omdat de klus van ruim 30 uur erop zit!
Ze wilden graag hun trouwkaartje nagemaakt hebben. Daar stonden deze bloemen op, de primula viralis geloof ik. Deze groeiden in hun tuin en heel bijzonder was dat er twee bloemen in elkaar verstrengeld waren als een hartje, dat zijn dus de bloemen bovenop. Zo had ik ook hun proeftaartje gemaakt en daar waren ze helemaal weg van. In totaal 5 taarten, 2 gevuld met banaancr

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

2

Re: 5 bruidstaarten en 80 cupcakes, hoera!

ziet er heel mooi uit!! Hoe heb je die bloemen zo gekregen... is dat een speciale primula viralis uitsteker?? :)

groeten, Bianca
TAART in huis

3

wat een werk..mooi geheel

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

wat een werk allemaal! geweldig! En wat een leuk idee dat het paar met de bloem uit hun eigen tuin zijn gekomen!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

5

Post schreef:

ziet er heel mooi uit!! Hoe heb je die bloemen zo gekregen... is dat een speciale primula viralis uitsteker?? :)

Het is inderdaad een uitstekertje, te krijgen via de webshop. De grote bloemen bovenop zijn gemaakt van allemaal kleine bloemetjes (die ook op de zijkant zitten), deze allemaal tot een soort kelkjes gevouwen en in een stukje fondant geduwd. Denk dat er per grote bloem zo'n 30 tot 40 minibloemetjes in zitten.

Bedankt voor jullie reacties!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

6

Ik vindt het ook een heel mooi geheel hoor, en die bloemen echt heel apart en leuk..!

Groetjes Serife..

7

wat een werk ook dan zeg, wel heel mooi, zit ook een heel mooi verhaal achter

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

8

WAUW!
Wat een werk met een prachtig resultaat!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

9

Erg mooi!

zal zeker een klus zijn geweest maar wat een mooi geheel!op naar je keuken eiland!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

11

errug mooi :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl