Re: Voor wie de workshop kerst dame geboekt heeft, eindelijk.....
wauwwwwwwwwwwwww die is ook weer super gaaf!
hoe bedoel je uitlopen? wat is dat.........................:-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor wie de workshop kerst dame geboekt heeft, eindelijk.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauwwwwwwwwwwwww die is ook weer super gaaf!
hoe bedoel je uitlopen? wat is dat.........................:-)
owwwww ze is echt heel erg leuk!
'k Zal kort zijn: WAAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!
WAUW! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffff!
Joepie vandaag heb ik de stapel lekkers gemaakt en op 3 december de kerstdame. Zij is wel fantastisch.
fantaaaaastisch riep ze !! echt weer zo mooi, en gedetailleerd...ja, dat wordt een lange workshop denk ik...jammer dat ik niet mee doe. 
Aaaach...wat een schattig oud vrouwtje, goed gedaan!!
Groetje Nathasja.
Wat is ze schattig!!! Dat blad met koekjes, zo leuk!
Ze zijn weer toppie 
Enne, loopt het bij jouw wel eens wat uit?????????????????? Nee toch zeker
.
Beide creaties zijn weer prachtig!
Ook die snoepjes op het dienblad, gewoon te cute 
wat mooooooi!!! Heel lief oud vrouwtje en wat een prachtige stapel!!!
Owwwwww, Wendy wat prachtig!!! Mrs Claus is gemaakt door een paar gouden handjes hoor!
Joepi ik mag dit schattig oudje proberen te maken, en uitlopen tja ik moet wel donderdag terug werken h
Wat een perfectie!!! Geweldig!
Super mooi zeg!
Ge-wel-dig !!!
Zie hem nu pas, helemaal leuk. Ik heb er onwijs veel zin in!
Kijk.....dat krijg je als je een tijdje niet goed in de parade kijkt, dan mis je ZOIETS!!!!
Ze zijn weer geweldig Wendy!!! Applaus!
Ooo, ik zie ze ook nu pas! Schitterend, allebei! Mooeie rok heeft mrs claus aan, de plooien zijn perfect! En ook de stapel kerstlekkers is super, toevallig heb ik ook zoiets op het programma staan. Nu kan ik me heerlijk inspireren met jou taart (als het mag
). Top!
Groetjes, Jos
ontzettend mooi zeg
O, hihi, ik ben hier ook niet veel geweest en dacht ik kijk voor ik ga slapen nog even wat taartes, dacht dat deze inmiddels wel op pagina 100 stond. 
Bedankt voor alle leuke reacties, ik ben ook blij met deze bolle wange dame. 
Sorry dat jullie me weinig zien hoor, druk weekje, dit weekend 3 workshops in Limburg, dat vergt wat voorwerk en tijd.
Maar wel veel zin in natuurlijk.
Ooo, ik zie ze ook nu pas! Schitterend, allebei! Mooeie rok heeft mrs claus aan, de plooien zijn perfect! En ook de stapel kerstlekkers is super, toevallig heb ik ook zoiets op het programma staan. Nu kan ik me heerlijk inspireren met jou taart (als het mag
). Top!
Groetjes, Jos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor wie de workshop kerst dame geboekt heeft, eindelijk.....