Onderwerp: Hello PIP
Deze worden vanavond opgehaald. Hello Kitty is gevuld met aardbeienkwark evenals de meppers. De PIP taart is gevuld met chocolademous.

Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello PIP
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze worden vanavond opgehaald. Hello Kitty is gevuld met aardbeienkwark evenals de meppers. De PIP taart is gevuld met chocolademous.

Dank je wel!
Vergeet er helemaal bij te vermelden dat de inspiratie volledig van dit forum komt....hahahaha heb allemaal leuke dingen bij elkaar gezocht en op 1 taart gegooid! 
wauw mooi zeg. Ik vind de PiP taarten echt prachtig
Leuke taartjes zeg!
Ik ga zo een stapeltje maken in prinsessenthema en daar ga ik even je kitty-taart voor inspipikken!
Die PiP is iik leuk gedaan, met die gestippelde rozet. en mooie bloemen! Wat is dat boven de naam???
Leuke taartjes zeg!
Ik ga zo een stapeltje maken in prinsessenthema en daar ga ik even je kitty-taart voor inspipikken!Die PiP is iik leuk gedaan, met die gestippelde rozet. en mooie bloemen! Wat is dat boven de naam???
Uhhhh poging tot het namaken van het PIP logo in een rondje van maar 4 cm......was mijn vogeltjes uitsteker kwijt! 
Cakes by Petra schreef:Leuke taartjes zeg!
Ik ga zo een stapeltje maken in prinsessenthema en daar ga ik even je kitty-taart voor inspipikken!Die PiP is iik leuk gedaan, met die gestippelde rozet. en mooie bloemen! Wat is dat boven de naam???
Uhhhh poging tot het namaken van het PIP logo in een rondje van maar 4 cm......was mijn vogeltjes uitsteker kwijt!
Heb net ff de site gecheckt enne.... logo is goed gelukt! Wist helemaal niet dat het eigenlijk een hoofdje met een vogel is, ik zie hier steeds alleen het vogeltje 
severn schreef:Cakes by Petra schreef:Leuke taartjes zeg!
Heb net ff de site gecheckt enne.... logo is goed gelukt! Wist helemaal niet dat het eigenlijk een hoofdje met een vogel is, ik zie hier steeds alleen het vogeltje
Pfffiieeeewwwww......was al bijna in staat om hem eraf te halen! 
Hij is ook zooooo klein, was bijna niet te doen! En dat volgeltje wat ik wel moest hebben, is hem nog steeds gevlogen...... 
Prachtige taarten, je PIP taart vind ik helemaal super!
ik vind zowel de pip als kitty helemaal super...
Beide toppers!
Mooi!!
Leuk!! Mooi strak ook zeg! Is dit marsepein of fondant?
Leuke Kitty en Pip taarten! Je bolletjes zijn ook schattig!
Leuk!! Mooi strak ook zeg! Is dit marsepein of fondant?
Deze zijn met fondant!
...Wat zijn ze mooi!
super leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello PIP