Re: Voor wie de workshop kerst dame geboekt heeft, eindelijk.....
oh wat is ze schattig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor wie de workshop kerst dame geboekt heeft, eindelijk.....
oh wat is ze schattig!
Jeetje wendy, wat gaaf dit zeg!!!
Mijn complimenten 
Mrs Claus is uber-schattig!! En je stapel: WAUW!!!!
Geweldige taarten!
Deze Mrs. Claus staat op de Wiltonsite in een Barbievariant, maar jouw oude dame
ziet er veel gezelliger uit dan zo'n skinny model! Je zou zo bij haar op de thee gaan.
En je stapel is superleuk!
Wat is ze gaaaaaaaaaaaaf!
Vindt mezelf nu nog stommer dat ik deze workshop toch niet geboekt heb 
wen, wat een super leuke workshop heb je hier weer!!!
super, ben blij weer eens wat van je te bewonderen! als dit nu bij teleac langskomt....dit is pas klasse.
groetjes
en tot gauw op de gastworkshop in den bosch.
elly
Geweldig weer, allebei!!!!!
Wow, de taarten zien er weer super uit!
wauw! hij is mooi! en erg knap...ik weet niet hoe je het elke keer verzint maar dee twee creaties zijn top!
Wow Wen wat een gaaf wijfie!
Maar echt... ik denk dat je tot 's avonds laat bezig bent. Tenminste als je al die details erin wilt verwerken. Dat schortje, dat zakje erop, snoepjes erin, al die hulstblaadjes, dienbladje, etc.... whaaahaaa.... dat wordt toch echt thuis doorwerken denk ik....
Ik vind haar overigens echt super.... en zoo knap zoals je die gezichtjes steeds weer een andere look kunt geven.... eerst waren er babies, toen piraatjes, nu omaatjes.... ge-wel-dig!
allebei prachtig
Heel mooi!!!!
supermooi!!
zwijml..........zwijmel............
wat is ze gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf en die stapel zo in kerst sfeer helemaal af!!!
mooi hoor
ohhhhhhhhhhhhhh als iemand afvalt, wil je me dan ALSJEBLIEFT mailen (als ik aan de beurt ben) ik zou heel graag meedoen!
Wow wat zijn ze beide mooi.........maar ik vind dat oude dametje TOP!!! 
Prachtig gemaakt mrs Santa , en inderdaad ik vind jouw versie ook mooier
dan die van Wilton 
H
Geweldig.
Ik zou ook zooo graag meedoen maar ik moet maar wachten tot april dan kan ik assepoes gaan maken:D
Wat is ze schaaaaaattig.
Heel mooi Wendy.
Heerlijk om naar te kijken.
tja het zijn weer wendy taarten he
kan ik nog steeds geen foutje in ontdekken. Super gewoon!
Holy moly.....word er gewoon bijna stil van....wat GAAAAAAAAAAF!!!!!
Wat een gaaf vrouwtje! Deze snoepstapel is ook veel leuker dan de 'originele' 
Hoe kom je er trouwens bij dat je workshops uitlopen? Jouw tijden sluiten gewoon niet aan op de onze 
Wat een gaaf vrouwtje! Deze snoepstapel is ook veel leuker dan de 'originele'
Hoe kom je er trouwens bij dat je workshops uitlopen? Jouw tijden sluiten gewoon niet aan op de onze
POOH ik sluit me helemaal bij je aan!!!! En Wendy
Geweldig weer!!! Ik heb hem opgeslagen sorry kan het niet laten, 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor wie de workshop kerst dame geboekt heeft, eindelijk.....