Onderwerp: Bloemenbakje en Paard op Taart-taart ;-)
Drukke week heb ik ervan gemaakt, de afgelopen week, heerlijk!
Het begon met stroopwafelcc's, maar die zal ik even netjes posten in de juiste rubriek.
Die waren zo lekker dat we voor de visite van zondag eigenlijk niets meer hadden, dus maar aan een bloembakje begonnen. Halverwege een beetje spijt, want zo leuk vond ik 'm niet :-( Gelukkig was hij wel heel erg lekker :-) Mijn broertje deed ik er in iedergeval een heel groot plezier mee.
Gevuld met bokkenpootjescreme en banketbakkersroom.
De tweede taart is mijn allereerste echte opdracht. Tenminste, voor de dochter van een collega die deze week 10 is geworden. Idolaat van haar verzorgpony, dus of het geboetseerde paard er een beetje op kon lijken.... Ehm... ik ben al blij als het op een paard gaat lijken, dus of hij echt er echt op gaat lijken hoop ik maar. (Ze had m'n hertje gezien dus dacht ze dat een paard ook wel ging lukken...
Jullie mogen oordelen.. (ik vind 'm zelf wel bijzonder aardig gelukt.. voor een eerste keer
)
Het ontwerp is behoorlijk geinspipikt van jullie, dus als je iets bekends ziet... heel hartelijk bedankt!!!!!
Gevuld met appelvlaaivulling en kaneelbotercreme.

Excusus voor de waardeloze kwaliteit van de foto's, maar ik bang dat mijn peuterpuber een paar keer te veel met de camera heeft gesmeten :-(
Ben heeeeel benieuwd wat jullie ervan vinden en natuurlijk helemaal wat de reactie morgen is.....
Het kapsel was megahoog geworden.... zo mooi had ik 'm nog niet gebakken :-) In m'n nieuwe bakpan :-)
Oh en ook bedankt voor de tip die ik ergens lag voor het werken met de lettertappits.... Die vershoudfolie over het marsepein werkte echt onwijs super!!!
Groetjes Melanie