1

Onderwerp: Bruidstaart!

Het bruidsseizoen is blijkbaar het hele jaar :)
Deze maand toch nog 5 bruidstaarten en zelfs 3 voor volgende maand , lijkt mij ietsjes frisjes om te trouwen maar oke :)
Dit bruidspaar wilde een kleurige taart naar de bruidskaart :)
Gevuld met champagne creme en abrikozen gelei.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TY6T6CTY.jpg

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Re: Bruidstaart!

Hi Charissa,

Lekker al die trouwlustige mensen! Alleen voor zo'n taart van jou zou je al gaan trouwen! Mooi met dat goud!!

Veel plezier en inspiratie met de volgende taarten!

Groetjes,

Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

3

Prachtig!

Groetjes San

4

Oooh, wat een mooie kleuren en de strikken zijn van goud.........echt bling bling dus.
Een leuk geheel.

5

Wat een vrolijk en mooie taart!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

6

hoe doe je die vlinders zo? frosting sheets en dan zo uitknippen? of koop je die kant en klaar, ik vind jouw taarten super!!!

7

Vrolijke taart hoor!
Wij zijn in december getrouwd en het maakt dan echt niet uit of het koud is hoor, trouwen kan je het hele jaar doen als het je niet om het mooie weer te doen is!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

8

jaaa..hij is weer ontzettend leuk. Ik blijf die vlinders gaaf vinden

Charissa, jou taarten zijn altijd zo kleurig en mooi je wordt er vanzelf blij van zo ook deze weer!

Het is de kunst de taart zo te verdelen dat ieder denkt dat hij het grootste stuk heeft...

10

Ik vind het wel heel erg vrolijk en leuk!
Als het bruidspaar dezelfde uitstraling heeft als de taart, hebben ze een geweldige dag!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

11

Mooi goud gemaakt de strikken! Dat is toch wel een lastig klusje. Hoe doe jij dat zo mooi?

Greetz Keet

Hai Charissa,
Erg mooi en inderdaad de gouden strikken zijn super! Ha, ben zelf ook in december getrouwd dat wilde ik altijd al. Een gezellige en feestelijke maand.

Succes met je taarten!

groetjes,
monica

13

kaar schreef:

hoe doe je die vlinders zo? frosting sheets en dan zo uitknippen? of koop je die kant en klaar, ik vind jouw taarten super!!!

Kant en klaar uit de shop 15 stuks of per 244 :lol: bij bouwhuis :)

14

Supermooie taart!

15

He Charis....

Weer een pracht exemplaar.... hoe bedenk je het toch steeds. En ik zit stiekum naar die bloemetjes op die tak te kijken en denk dan..... heeft ze dan nou zelf gedaan..... of toch niet.... ik twijfel :-) Errug mooi!

bovendien bedankt voor je commentaar op mijn taart.... kijk... daar kan ik wat mee. Heb er wel 10 x naar staan kijken en vond het echt niks. Het zijn inderdaad 30 en 25 op elkaar.... Echt lomp. Misschien heb je gelijk en had ik er stiekum toch eentje op moeten maken.... maar ja op deze manier hielden ze er al 1 over :lol: ... dus om er dan nog eentje op te zetten.... bovendien was die rozentopper al 16 doorsnee..... Het is echt niet geworden wat ik bedoelde.... Maar een goede leer.... ik doe het zo niet meer.... ;)

Corinne
Sugar & Flour

16

weer een hele mooie stapel!
Blijf de vlindertjes zo mooi vinden ... had ze besteld bij bouwhuis, allerlei problemen mee. Bouwhuis weet niet of ze ze nog kunnen gaan leveren omdat ze al hele tijd niet binnen zijn gekomen :S

17

Prachtige taart!

18

Wauw, iedereen zou toch willen voor een taart van jou ;) :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

19

weer zo'n pracht exemplaar!! Ik word altijd blij van jouw taarten!!! heerlijk die kleuren en hoe je dan ook weer alles bij elkaar brengt...
erg mooi en ik ben jaloers!!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

20

keet schreef:

Mooi goud gemaakt de strikken! Dat is toch wel een lastig klusje. Hoe doe jij dat zo mooi?

Ik schilder ze en als ze bijna droog zijn dan ga ik er nog even met een flinke droge poederkwast overheen, dan krijg je echt een mooi geborsteld effect.
Dat zie je in het echt wel mooier dan op de foto.

21

Wat een vrolijke taart!!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

22

een echte Charissa weer... mooi hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

23

sugar&flour schreef:

He Charis....

Weer een pracht exemplaar.... hoe bedenk je het toch steeds. En ik zit stiekum naar die bloemetjes op die tak te kijken en denk dan..... heeft ze dan nou zelf gedaan..... of toch niet.... ik twijfel :-) Errug mooi!

bovendien bedankt voor je commentaar op mijn taart.... kijk... daar kan ik wat mee. Heb er wel 10 x naar staan kijken en vond het echt niks. Het zijn inderdaad 30 en 25 op elkaar.... Echt lomp. Misschien heb je gelijk en had ik er stiekum toch eentje op moeten maken.... maar ja op deze manier hielden ze er al 1 over :lol: ... dus om er dan nog eentje op te zetten.... bovendien was die rozentopper al 16 doorsnee..... Het is echt niet geworden wat ik bedoelde.... Maar een goede leer.... ik doe het zo niet meer.... ;)

Die zijn uit de shop :o vind ze zo mooi :)

Ja om nou taart te maken puur voor de opvulling ...misschien een dummy maar dat doe je ook niet zo snel met een bruidstaart.
Nou ik vind em toch erg mooi vooral met die prachtige rozen van jou!