Re: Workshop bij Ria in Colette Peters stijl!!
en van dit soort foto's wordt ik hebberig! Oftwel..wat is ie leuk en wat lijkt het me leuk om zoiets te maken!
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Workshop bij Ria in Colette Peters stijl!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en van dit soort foto's wordt ik hebberig! Oftwel..wat is ie leuk en wat lijkt het me leuk om zoiets te maken!
Deze is gewoonweg GEWELDIG!!!!!!!!
A, die foto is veel te ver weg! Hij is prachtig, denk ik, maar ik wil hem heel graag beter bekijken!
ja...... wat ben je toch zuunig met je foto's.... Kom je uit Zeeland of zo
super, geweldig, fabeltastisch, enorm, uitmuntend, extreem mooi!
Wist ook niet dat Ria dit deed..... k'moet nodig weer eens workshoppen geloof ik.....
Maar dat terzijde.... wat een schitterende taart. 2 dagen.... maar ja.... Soest en Amersfoort liggen dan ook wel tegen elkaar aan.... Bofkont...
Je hebt het er maar druk mee COnstance...
ik maak een diepe buiging.
Ik sluit me aan bij het verzoek om meer foto's! Zoiets moois wil ik behoorlijk kunnen bewonderen namelijk .
Wat ik er van zie vind ik in ieder geval helemaal geweldig!
Meer foto's graag en dit is wel een heel goed idee! Een ws bij Ria is tenslotte o, de hoek
nou... Ria je hoort het haha... heb je niet nog een close-upje dit is de foto die Ria had gemaakt, ze had er nog een paar gemaakt ik zal eens kijken of er Close-uos bij zitten...
Wat gaaf! Echt heel mooi en wat een leuk taart- idee.
Wow, het lijkt wel bekleed met Satijn!
Prachtig!!!! Begrijp nou waarom je de cameo's wilde hebben
Echt heel mooi gemaakt, hier ook een grote fan van Colette Peters
@ Tirza, tijd om een plan te maken voor NY!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Workshop bij Ria in Colette Peters stijl!!