Re: Drielaagse bruidstaart met rozen en strik/lint
wat een plaatje......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drielaagse bruidstaart met rozen en strik/lint
Gewoonweg TOP
ehhhhh mag ik WAUW zeggen?
...................................
(ik heb er geen woorden voor, zooooooooooo mooi!)
Wat een plaatje, schitterend!
12 uur valt mij ook nog mee! Daar hier veel werk in zit, is wel te zien. Mooi gemaakt weer! Weet zeker, dat ze (meer dan) tevreden zullen zijn.
Wat staat er nou op de taarten? Letters?
Prachtig! Die rozen... ongelofelijk!!! Tell me your secret
Wat een prachtige taart en nog mooiere rozen!
Prachtig! Die rozen... ongelofelijk!!! Tell me your secret
Dat wil ik ook wel weten!
groetjes Kim
Super mooi!
Het is bijna of je van twee taarten een hebt gemaakt!
En dan ook nog een mooi geheel van gemaakt!
Groetjes Cindy
nou, denk dat ze wel tevreden zijn!
Ojeetje, 2 paginas reacties alweer. Leuk om te lezen allemaal!
Grappig dat jullie 12 uur niet zo lang vinden... een "leek" slaat vast stijl achterover! Ik moet zeggen dat ik wel redelijk goed gepland had dit keer. Maar dat mocht ook wel, want ik ben 's ochtends toen de kinderen naar school waren begonnen met het "taarten" en hij moest 's avonds weggebracht... dan moet er niet ineens wat tegenzitten! Daarbij heb ik precies genoeg rozen gemaakt vantevoren, toevallig want dat is lastig inschatten, vind ik.
Tsja, de rozen, inderdaad de Peggy Porschen manier, en dan de buitenste blaadjes in het midden een beetje bij elkaar knijpen... enneh.. er staat vast komend jaar wel weer een workshopje taartje met rozen op het programma!
En oh, dat zijn inderdaad de eerste letters van de namen van het bruidspaar en hun dochtertje die wit op wit op de taart staan. Extra persoonlijk tintje, vind ik altijd wel leuk.
Wow, schitterend!!
In een woord: SCHITTEREND!
Wat kan jij een mooie rozen maken zeg. Daar zal inderdaad wel heel veel werk in gezeten hebben. Dit is er echt zo een dat je denkt: zonde als het mes er in gaat...
Ooo....je rozen zijn PRACHTIG!!!! Heel erg mooi gemaakt!
Wat een gave taart zo met die rozen! En dan die kleintjes en knopjes er tussen! Helemaal mooi!!!
Dit is wel een bijzonder fraai exemplaar!
Wat een verschrikkelijke mooie taart!!!! Hij is super mooi afgewerkt!
De rozen zijn echt prachtig en wat een schitterende taart! Mooie kleurencombi en mooie linten, in
Dat is echt een bizar mooie taart. En die rozen..... Net echt.
dat je daar tevreden mee bent................:D
Ik zou daar vet tevreden mee zijn, wat een prachtige rozen op een prachtige taart
jaaaa, hij is helemaal af. mooi
heeeel erg mooi!
wow super mooi gedaan.
Mag ik vragen welke kleurstof je hebt gebruikt voor de (lichtste) roosjes?
Hij is te mooi om op te eten!
Wauw dat is een hele mooie en je rozen zijn te mooi om op te eten!
Wow, mooi zeg! Die rozen natuurlijk, maar de taart is ook zo strak!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drielaagse bruidstaart met rozen en strik/lint