1

Onderwerp: Boven onderwarmte?/

Hallo,ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kan het niet zo goed vinden.Wat is beter:intensiefstand of onder en bovenwarmte??
Ik heb mijn eerste 2 biscouts  met intensiefstand gedaan maar ik kreeg een donkere korst.Die heb ik erafgesneden en voor de rest was hij wel goed gaar,maar het moet toch anders kunnen.Toch beter onder -bovenwarmte doen???
ik hoor het graag!!

2

Re: Boven onderwarmte?/

Niemand....

3

Ik ken de 'intensief-stand' niet, maar hij klinkt me niet geschikt voor biscuit ;)
Ik bak alles op boven- en onderwarmte, dus ik zou het zeker proberen als ik jou was.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4 Laatst bewerkt door inge h (19-11-2009 09:27)

ik heb wel (onder en boven en hetelucht) of (alleen onder en boven)
onder en boven is gelijk aan elektrisch geloof ik
als ik ze in combi aanzet zou het de baktijd enigszins verkorten, zo te zien is dat bij jou ook het geval
ik zet tegenwoordig alleen (onder en boven) aan, werkt prima
anders zou je eens wat eerder kunnen kijken naar je kapsels, misschien dat je baktijd dan korter kan

haha gelijk ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

5

Bedankt!!
Ik ga het zeker proberen!!

6

Ik bak alles met hete lucht en dat gaat prima.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

7

Boven en onder omdat het op de verpakking stond, en daar ben ik heel tevreden mee. Maar wil ook eens hetelucht proberen. Al was het maar omdat je oven veel sneller op temperatuur is.

8

Jahoor,ik ben zo slim om het boekje te lezen,,Het beste voor taarten en gebak is onderenbovenwarmte..Voortaan toch maar weer lezen:P
Groetjes Linda