1

Onderwerp: Even voorstellen.. en.. taartmaatje gezocht!

Hallo taartenbaksters.

Al heel lang kijk en lees ik het forum aandachtig. Heb ook al de nodige leuke taartjes gemaakt.
Eigenlijk heb ik me dan toch aangemeld omdat ik het erg leuk zou vinden om een taart-maatje te vinden hier in de omgeving, die het leuk vind om samen lekker te knutselen. Elkaar weer nieuwe dingen te leren en om elkaar spullen uit te wisselen.
In woon in de hoeksche waard. Puttershoek.
Ik wil cursussen en workshops gaan volgen maar vind het niet zo leuk om dit alleen te doen.
Ook lijkt het me gewoon erg gezellig om zo regelmatig af te spreken en om samen te bakken.
Ikzelf heb een echte bakkerskeuken (jaja.. zat al in ons huisje.. lucky me)
Hier heb je onwijs veel ruimte op en kun je makkelijk met z'n 2e je gang gaan zonder elkaar in de weg te lopen. Maar als het te doen is kom ik uiteraard ook jullie kant op.

Als het je leuk lijkt stuur dan eens een mailtje.

Ohja.. even ter info.. ik ben 22 jaar en moeder van een mooie meid van bijna 1.

Groetjes

Mijn lieve kleine Davina is bijna 1 jaar! Reden voor een heeeeeele grote taart :lol:

2

Re: Even voorstellen.. en.. taartmaatje gezocht!

Welkom op het forum!

Ik woon helaas veel te ver weg, anders was ik wel eens in je keuken komen kijken ;)

Ik ben overigens 24 jaar!

Je gaat het hier vast naar je zin hebben!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Bedankt voor je reactie..

Het valt me eigenlijk wel op.. Uiteraard stellen jullie het op prijs dat nieuwe mensen zich voorstellen. Is ook heel logisch.

Maar het valt me op bij mijn topic en bij vele andere die zich voorstellen dat de berichten erg vaak bekeken worden in korte tijd maar dat er bijna niet gereageerd word.
Zo is mijn bericht op dit moment 32x bekeken maar ik heb maar 1 reactie.

Jullie vinden het fijn als mensen zich voorstellen maar deze mensen (ik in ieder geval) zou het dan ook wel fijn vinden als mensen reageren als ze het berichtje toch bekijken. Dan voel ik me een beetje welkom zeg maar ;-)

Verder vind ik het een top forum. Het valt mij op dat bijna iedereen elkaar wel "kent" en daarom wilde ik me toch aanmelden. Het lijkt me erg leuk om je hobby zo te delen met anderen.

Mijn lieve kleine Davina is bijna 1 jaar! Reden voor een heeeeeele grote taart :lol:

4

En ik bedoel niet dat mensen moeten reageren op mijn oproepje van taartmaatje gezocht hoor.. niet iedereen staat hiervoor open of woont in de buurt.
Maar ben uiteraard ook nieuw op het forum en hoop hier toch wat leuke contacten te krijgen, al is het alleen maar via het forum.

5

Hoi Davina, ook namens mij welkom op het forum! Aan je berichtje te lezen ben je erg enthousiast om aan de bak te gaan, dat word je ook wel met zoveel inspiratie!

Succes met bakken!

Hoera! Het is vandaag!

6

Hoi,
Ik zit ook nog maar kort op dit forum.
Ik woon in 's-Gravendeel!
Met een paar vriendinnen doen wij beetje spullen uitwisselen en af en toe een cursus.
Maar helaas laat mijn spijsvertering het niet toe ieder weekend te bakken, Kwil niet zelf als een gevulde taart door het leven gaan ;-)
In het nieuwe jaar komt er in Dordt een cursus (via Jolanda81), wel prijzig (geloof 75 euro), maar wel de moeite waard. Snoeptafel taart.
Als je het dan nog leuk vind kan je best met ons mee hoor!
Groetjes, Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

7

Davina01 schreef:

Maar het valt me op bij mijn topic en bij vele andere die zich voorstellen dat de berichten erg vaak bekeken worden in korte tijd maar dat er bijna niet gereageerd word.
Zo is mijn bericht op dit moment 32x bekeken maar ik heb maar 1 reactie.

Misschien komt dat door je topic titel. Iedereen word natuurlijk nieuwsgierig door de titel, maar niet iedereen ziet het idd zitten, en sommige wonen gewoon weg niet in de buurt.

En eerlijk is eerlijk ik reageer ook niet overal op,ook qua tijd, als ik op ieder berichtje zou moeten reageren zit ik veels te lang achter de pc...en dat zit ik al(ja forum blijft verslavend)..haha  soms is het sneller om er even vlug doorheen te gaan om te kijken wat er nieuw is.
Maar daardoor moet je je niet onwelkom voelen.

Jeziet dat de ene ook meer berichtjes krijgt als anderen, en dat komt denk ik ook door dat sommige steeds bekender worden, geen bekende nederlander,maar bekende taartbakster....:-D

Maar je bent van harte welkom hoor!!

8

Hoi Davinia!

Wat leuk dat je via dit forum "taartvriendjes" probeert te vinden.
Ik bak sinds een half jaartje en heb wel wat taartjes gemaakt maar nog niet veel bijzonders.. Ik ga 14 nov een workshop volgen (via jolanda81) van charissa.. heb daar veel zin in!
Ik woon dan wel niet zo dicht bij als Wendy(wenko) maar toch ook niet super ver.. via de tunnel is het een half uurtje rijden. (ik heb totaal GEEN hekel aan autorijden dus dat is een kippe eindje voor mij)
Misschien vind je het leuk om een keer af te spreken.

Ik ben trouwens bijna 29 en heb een zoontje van 2,5 en mijn keuken is eigenlijk niet geschikt voor met zn 2en.. maar gelukkig is ie open dus kan je ook aan de eettafel gezellig fr

Upstairs Bakery... heb mn uit de hand gelopen hobby kamer maar een naam gegeven..

9 Laatst bewerkt door Davina01 (29-10-2009 15:46)

Bedankt voor de reacties ;)

Cares, is inderdaad waar, dat je niet altijd tijd heb om te reageren omdat je dan uren achter het forum zit. En zo blijft er weinig bak-tijd over he ;)
Ook ik zal geen uren doorbrengen op het forum.. Druk zat met het huis.. kind.. studio en ook nog eens bakken

Wendy, leuk dat je reageert. Ik zal het zeker onthouden. Al is het zo dat ik eerst echt de basis cursussen wil gaan volgen. Zoals icing spuiten en bloemen maken e.d.
Gelukkig ben ik zelf niet zo heel erg gek op taart (eten dan he :P) want er moeten nodig wat kilo's af en niet aan :lol:

Petra, ik heb je een mailtje gestuurd hoor. Lijkt me leuk om eens wat af te spreken.

En trouwens dames.. misverstandje.. mijn fout.. mijn naam is Melissa..
Mijn lieve dochter heet Davina ;) Maar zag dat er al wat melissa's op het forum zitten.. En een Davina nog niet ;) Misschien word ik ooit zooooooo bekend dat het makkelijker is om uit elkaar te houden :lol:

Ach.. dromen mag altijd he ;-)

10

Hai!

Ik zou best wel eens wat af willen spreken om samen te knutselen en wat een luxe zeg een grote keuken, ik ben jaloers!! Ik woon zelf in Dordrecht.

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

11

welkom op dit leuke forum
en wat fijn dat je een grote keuken hebt hoop dat je een maatje vind
woon jammer genoeg te ver weg maar heb mijn maatje ook gevonden via dit forum
gr marie

12

Ook vanuit Otterlo een hartelijk welkom!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."