Re: Lazy Town, Buurman & Buurman en nog een aantal andere taarten.
Ik kan weer eens niet anders zeggen: WAUW!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lazy Town, Buurman & Buurman en nog een aantal andere taarten.
Ik kan weer eens niet anders zeggen: WAUW!
Lazy town is erg goed maar buurman en buurman is heeele maaaal TOP
wauw! wat een gave taarten, ik vind het zo origineel hoe je de '5' aan een spijker hebt gehangen, heel creatief!
WAUWWWWW..... allemaal WAUWWWW!!!
Maar buurman & buurman vind ik persoonlijk het superallermooist.
wat een SUPER taarten stuk voor stuk
Wat een kijkfeest. Geweldige taarten
Wat een boel leuke stapels
wauw wauw wauw!!! mooi!!
Oooo, wat een super taarten! Heerlijk om naar te kijken! Lazy town ken ik niet, maar ik vind 'm wel heel erg gaaf! Tof voor de jarige!
En de Petshop is een plaaaatje, wat lief dat je mijn naam noemt, maar je hebt er echt je eigen ding van gemaakt hoor!
Echt super wat een werk je er allemaal instreekt, petje af! Het zijn stuk voor stuk kunstwerken!
Groetjes, Jos
Mooooi!
Ze zijn weer prachtig Caroline, er is zoveel op te zien, ik ga nog even terug kijken.
Supermooie taarten!!
Heb er een paar opgeslagen, zitten leuke details op die het inspipikken waard zijn....
Zooooooo Moooooooi!! Wat een geweldige taarten!! En ik ben ook blij dat je weer achter je pc kan kruipen!
Wauw ze zijn weer stuk voor stuk super om naar te kijken, jij bent echt niet te stoppen h
ongelofelijk dat het taarten zijn....tot in de details perfect
Ze zijn stuk voor stuk waanzinnig mooi!! Geweldig gedaan zeg!!! Ben wel echt helemaal weg van je Buurman en Buurman!
Heel erg mooie taarten
Pfff... geweldig! Buurman en Buurman zijn favoriet!!
Wauw Lazy town is echt goed gelukt. Mijn dochter (2 jaar) keek vanavond over mijn schoouder mee toen ik hem voor het eerst zag en die wist gelijk dat sportacus het was. Echt super taartjes.
Wat een mega hoeveelheid taarten en allemaal zo mooi! Buurman en Buurman is wel mijn favoriet trouwens , wat is die knap gemaakt!
Geweldig, ik vind vooral Buurman en buurman GEWELDIG.
Zooo!!! super gaaf zeg! scrolde van boven naar beneden en weer terug..en nog veel vaker...prachtig werk
Ohhh,wauw! Die lazy-town is super gemaakt!
En je andere creaties zijn ook mooi hoor.
Prachtig, wat een top stukken!! Kan niet kiezen hoor...vind ze allen fantastisch!!
Wat een prachtige stapels!!
Vooral Lazy Town is super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lazy Town, Buurman & Buurman en nog een aantal andere taarten.