Onderwerp: marsepein zelf maken of kant en klaar kopen?
Hoi,
Ik vroeg me af of jullie de marsepein zelf maken of dat jullie ze kant en klaar in de webshop kopen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsepein zelf maken of kant en klaar kopen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik vroeg me af of jullie de marsepein zelf maken of dat jullie ze kant en klaar in de webshop kopen?
Kopen
Kopen....wel zelf kleuren.
kopen? Omdat?
Is het moeilijk om het zelf te maken?
En als ik het koop, hoeveel moet ik dan aanschaffen voor bv 1 taart?
Omdat goeie werkbare en uitrolbare marsepein lastig te maken is.
Voor hoeveelheden, zie Tabellen (links in het hoofdmenu)
Omdat goeie werkbare en uitrolbare marsepein lastig te maken is.
Voor hoeveelheden, zie Tabellen (links in het hoofdmenu)
Ja sorry, ik had ondertussen de tabellen bekeken
Welke moet ik dan kopen? Marsepein of rolfondant?
En dan zit daar ook nog verschillen tussen zie ik, welke kan ik dan het beste kopen om mee te beginnen?
fondant die zacht blijft, die hard word
of
marsepein 1:4 of 1:3
Ik wil graag een bestelling plaatsen maar weet niet wat ik nu precies nodig heb om als starter te beginnen?
Kan iemand mij misschien helpen
ik ben begonnen met marsepein 1:3 en daarna heb ik rolfondant gekocht... zo heb ik uitgevogeld welke ik persoonlijk het fijnste vond werken...
je hebt de basiskleuren nodig
ik zou meteen een smoother aanschaffen
paar uitstekers
en natuurlijk marsepein of fondant zelf gebruik ik de fondant van bakels
als je het leuk vind kun je vanzelf de rest beetje bij beetje aanschaffen...
succes
Dat is echt persoonlijke voorkeur, maar misschien helpt het als ik zeg dat ik bij workshops beginners liever met marsepein dan met rolfondant laat werken? En de 1:4 of 1:3 maakt zeker als je begint nauwelijks uit. Smaakverschil daar tussen is
Dus als ik marsepein 1:3 koopt en de kleurenvloeistof set, kan ik daarmee wel even uit de voeten of niet?
ik ben begonnen met marsepein 1:3 en daarna heb ik rolfondant gekocht... zo heb ik uitgevogeld welke ik persoonlijk het fijnste vond werken...
je hebt de basiskleuren nodig
ik zou meteen een smoother aanschaffen
paar uitstekers
en natuurlijk marsepein of fondant zelf gebruik ik de fondant van bakelsals je het leuk vind kun je vanzelf de rest beetje bij beetje aanschaffen...
succes
Is een smoother gelijk nodig of zijn hier nog andere huis-tuin-en-keuken snufjes voor?
Je handen! Ik heb het geleerd zonder smoother en dat gaat ook heel best hoor! Scheelt je ook weer in de kosten.
Heb nu wel een smoother trouwens en ben er blij mee!
je hoeft niet meteen de smoother aan te schaffen.. maar omdat je toch verzendkosten moet betalen kan je hem beter meteen meebestellen.... ik baalde er echt van dat ik dat ding niet meteen had... maar het kan ook met je handen..
Dus als ik marsepein 1:3 koopt en de kleurenvloeistof set, kan ik daarmee wel even uit de voeten of niet?
ja hoor.. zo ben ik ook begonnen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsepein zelf maken of kant en klaar kopen?