Onderwerp: gezocht: zwangere buiken how to do
Ik vind de bolle buiken taarten leuk. Maar kan er hier geen how to do van vinden.Is er ergens een how to do van.
Want wil er graag een maken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gezocht: zwangere buiken how to do
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind de bolle buiken taarten leuk. Maar kan er hier geen how to do van vinden.Is er ergens een how to do van.
Want wil er graag een maken
heel makkelijk.
als je de blandabollen van ikea hebt. 2 x 12 cm voor de borsten, en 1 x de 20 cm bol voor de buik.
bakken, vullen en afsmeren en op een groot taartkarton zetten. huidskleurige lap over de borsten doen, en van de rest een soort van hempje maken of zo. of als je een blote buik wilt, dan een grote lap huidskleur over alles tegelijk doen.
succes!
Dank je chantal.
Even een vraag over die blanda bollen.
Bedoelen jullie dan de ijzeren of de glazen versie? En bakken jullie het biscuit in die bollen of vullen jullie die bollen met reeds gebakken biscuit? (snap je nog?)
je kan de RVS en de glazen versie gebruiken, maakt niet veel uit geloof ik, kan beide iig in de oven.
ik bak de biscuit in de bollen.
En hoeveel beslag doe je er dan in? (had ik beter in een keer kunnen vragen he?)
2/3 vol (iets over de helft)
Thanks!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gezocht: zwangere buiken how to do