51

Re: Toch liever een andere??

hhm als het mijn kind was had ze een draai om d'r oren gehad, en had ze heel wat uit de kast moeten halen om het goed te maken.
Ik snap het als een kind een andere in d'r hoofd heeft, maar als 11 jarige moet je weten hoe je moet reageren als je iets niet zo mooi vind. Mijn zoontje die 6 werd wist dat al.

Maar ik vind hem prachtig en ze zal hem niet om de kwaliteit niet mooi hebben gevonden want hij is keurig

Groetjes
Kim

groetjes,
Kim

52

Super mooi!

53

Ik vind het een plaatje en superstrak. Ik zou haar geen taart meer cadeau doen.

Groetjes, Elly

54

Och, ik vind de taart prachtig! Ik zou mij als moeder toch wel even flink achter mijn oren krabben als deze zo zou reageren... Gelukkig zitten mijn kinderen niet zo in elkaar. Jij hebt een heel mooie taart gemaakt, en ik zou het graag als cadeau krijgen!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

55

Wat jammer dat je buurmeisje niet gewoon meteen enthousiast was. Haar moeder zal zich ook wel rot schamen. Maar kinderen kunnen iets in hun hoofd hebben... en als het dan niet helemaal voldoet (vorm in dit geval) dan uiten ze dat meteen. Haar moeder heeft dus nog een beetje werk te verrichten om zoiets in de toekomst te voorkomen.

Ach... iedereen vind deze taart volgens mij prachtig. Hij ziet er dan ook geweldig uit.

Ik zou er waanzinnig trots op zijn als ik zoiets al kon maken!

Geluk wordt pas zichtbaar ... als het voorbij is... (GB)

56

Oejoei, da's niet zo leuk als je zo'n reactie krijgt op een taart waar je zelf (h

"Begin de dag met een dansje..."

nou ik vind hem prachtig! had al respect gegeven op je hyves :-)

Groetjes Martine www.tinustaart.com

58

ik vind hem ook prachtig! echt heel mooi gedaan!

groetjes Syl

59

Mantoinette schreef:

Wat jammer dat je buurmeisje niet gewoon meteen enthousiast was. Haar moeder zal zich ook wel rot schamen. Maar kinderen kunnen iets in hun hoofd hebben... en als het dan niet helemaal voldoet (vorm in dit geval) dan uiten ze dat meteen. Haar moeder heeft dus nog een beetje werk te verrichten om zoiets in de toekomst te voorkomen.

Ach... iedereen vind deze taart volgens mij prachtig. Hij ziet er dan ook geweldig uit.

Ik zou er waanzinnig trots op zijn als ik zoiets al kon maken!

:Y Helemaal mee eens.

Maar wil nog eens benadrukken dat ik de taart echt SUPERPRACHTIG vind!!! :thumb:

60

Mooie taart!! Een 11 jarige moet het beter weten hoor!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

61

Super super mooi!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Wat jammer, want je taart ziet er toppie uit. Er zouden heel wat meisje jaloers op haar zijn.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

63

nou ja zeg... das toch ook wat!! En het is gewoon zo'n mooie taart!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

64

mijn eerste reactie is ook: jeetje wat een verwend kreng :S
Je taart is s

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

65

Weet je hij is erg mooi, keurig gemaakt, leuke kleuren dus niets op aan te merken (denk zelfs dat menig

66

Heel erg mooie taart!! En gelukkig is er maar 1 taart mooier dan deze! ;-) Zou wat zijn als er veeeeeeeeeeeeeel meer mooiere taarten waren..
Misschien een tip voor taartenmakers.....pubers en prepubers moeten we maar vragen wat ze precies willen.........zijn nou eenmaal eigenaardige wezens. Heb laatst een artikel gelezen dat zulke reakties geen onwil zijn, maar dat er in de pubertijd echt iets gebeurt waardoor ze zich echt minder goed kunnen invoelen in anderen...

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

67

ohwk

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

68

Prachtige taart!!

Wist het buurmeisje dat jij haar verjaardagstaart zou maken, of is de taart als cadeau een echte verrassing geweest?
M.a.w. wist ze dat ze een bijzondere taart zou krijgen, of had ze eigenlijk een 'gewone' taart zullen krijgen en was dit dus een (super)verrassing. Dat vind ik namelijk wel uitmaken.
In het eerste geval heeft ze misschien een bepaald verwachtingspatroon (wat ze misschien niet goed heeft besproken met haar moeder), en is de teleurstelling wellicht terecht (in haar ogen dan). Het komt helaas niet zo leuk over voor jou.
In het laatste geval is haar reactie nou niet bepaald netjes te noemen.

Wat vond de rest van de verjaardagsvisite van de taart?

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

69

Ik wil hem wel :Y

Groetjes, Myriam

70

Toen ik 11 was ging ik al volledig uit mijn dak als we een HEMA-taart hadden. :S Ik vind m prachtig. Heb m opgeslagen, als je t niet erg vindt tenminste?

71

niet zo netjes van d'r
laat haar dit maar lezen! Super taart hoor, ik kan me je verbazing wel voorstellen

Roep niet om taart, de taart roept jou!

72

Nou zeg, wat een ondankbare reactie!!!!

Ik vind hem super gaaf!

Groetjes San

73

Ik ben blijkbaar niet de enige, die je taart helemaal geweldig vind.
Ik sla hem even op, want ik vind het een SUPER voorbeeld voor wat ik nog allemaal wil maken.....
Bedankt voor het plaatsen en zoals je ziet, je buurmeisje was niet helemaal tevreden, maar WIJ allemaal des te meer!!!!!!

groetjes Cindy.

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT