Re: voor de meisjes
Wat een mooie taarten maar de harten taart is super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » voor de meisjes
Wat een mooie taarten maar de harten taart is super!
Prachtige uitvoering van de B-inspiratie !!!! Vind de 2e trouwens ook erg mooi!
Applausje uit Limburg
Oooo... die eerste is helemaal geweldig.
Zag hem volgens mij inderdaad bij de foto's van Birmingham, maar dan in het wit met zwarte harten en was er gelijk al helemaal weg van.
Vind jouw kleuren combi ook prachtig!!!
Wat een leukerds!!!!!!
Deze wilde ik eigenlijk maken voor de beurs zag hem in een blad, en vond em geweldig
Je hebt er echt iets moois van gemaakt!
Geweldig! Je wordt 70 jaar en dan krijg je gewoon zo'n knalrode hippe stapel met prachtige harten.... Supermooi.... Ik geloof dat ik stiekum had gedaan of het mijn eigen idee was geweest (tja.... daar trappen al die Birminghamgangers niet in natuurlijk....) :-)
Prachtig....
Ook de Bienstapel (je zou toch maar een taart hebben ontworpen die naar je wordt vernoemd!!! - dat wil ik ook :-) ) is super!
Schitterend Jol! Ben helemaal weg van de harten stapel. En bennie zit naast me en die vind de bien stapel errug mooi. Die harten heb je van fondant gemaakt of van wat anders?En hoe blijft de bovenste zo mooi staan????????????
Twee heel leuke taarten! Mooi gemaakt.
ohhhh wat zijn het weer 2 leuke strakke en mooie taarten!!! die eerste staat nu gelijk bij mijn mapje met voorbeelden!!! super! en volgens mij heb ik die pwc ook al in huis (zit toch in het setje met de spiralen?)dus wie weet;)
wat leuk!!
die met die hartjes is weer echt geweeeeldig!!
weer net zo'n leuk idee als die stamboom taart van je!!!!
Vind ze super Jolanda...jou taarten mogen er ook altijd zijn...TOP!!!
Wat een super werkstukken heb je er van gemaakt.
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!
En mooi strak,echt kunstwerken,petje af hoor voor dit resultaat.
Vooral voor de hartentaart,helemaal geweldig
Ik zag hem ook in B en die cutters liggen hier te wachten tot ik ze mag gebruiken. Heel mooi gedaan en een prachtige 'lotte'
supertof!
Mooi hoor !
Die onderste wil ik volgende week heel graag maken voor mijn dochtertje als je dat goed vind..
Mooi hoor !
Die onderste wil ik volgende week heel graag maken voor mijn dochtertje als je dat goed vind..
Tuurlijk, ik heb 'm ook maar ge(inspi)pikt
Wauw, prachtig, die eerste met die harten, wat leuk bedacht!
Oh ja, jij hebt gewoon al tijd gehad om met de hartjes te freubelen
Hij is gahaaf...........
En de Bienstapel is natuurlijk ook niets mis mee maar ja, de hartstapel was ik in B. al weg van
Ik vind ze allebei helemaal geweldig, geen idee welke ik zou "moeten" kiezen als mooiste . Beiden zijn ze super strak en prachtig afgewerkt
.
Ik vind de beide taarten geweldig. Zo strak!
Ik vind die staande harten geweldig ge
Wauw....... wat g
Moet zeker wel lang drogen voor ze op hun punt blijven staan? Als ik geduld in mijn schoen krijg probeer ik 't ( in 't klein) ook 's!
Ik heb hier fondant met tylose gebruikt en die hebben 2 dagen gedroogd, dus dat viel wel mee (geduld is ook niet mijn sterkste kant ). En met gumpaste gaat het helemaal snel (vind ik helemaal ideaal voor vlindertjes en kleine dingen: na een nacht al bruikbaar)!
En hoe blijft de bovenste zo mooi staan????????????
Ik heb 'm er op goed geluk gewoon ingeprikt en na een nacht in de koelkast (!) stond ie er nog helemaal recht op, dus geen hulpmiddelen. Voor de rest icing gebruikt.
Plaats ik net vanavond in een ander topic de Mirthe stapel als mijn mooiste taart en dan zie ik hem hier weer terug, het blijft een schatje he, simpel, maar daarom juist zo mooi.
Maar wat leuk dat je gelijk met de patchworkcutters aan de gang bent gegaan, die van jou is mooier dan die op de beurs hoor!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » voor de meisjes