Onderwerp: De orginaliteitsprijs (met grote dank aan TOM POES (Yvonne))
In ons dorp werd een appeltaartwedtrijd gehouden. Dus hier op de site op zoek naar ideeen. Kwam ik 'De appel' van Tompoes tegen, en die vond ik zoooo leuk!!!! (Yvonne ik heb nog een berichtje achergelaten op je website en bij je topic maar die heb je waarschijnlijk niet gelezen, maar......mijn dank is groot voor je superidee!!!:Y
Ook bij mij was het een ramp om de twee ikea bollen op elkaar te stapelen. (ondanks dat ik ze eerst al apart gevuld had en al had afgesmeerd met botercreme en hard laten worden) Maar goed na bloed zweet en tranen is het toch nog een redelijke appel geworden.
Bij binnenkomst met mijn appel veel ooooooohs en aaaaaahs. Leuke reacties en mijn taart mocht op de tafel blijven pronken terwijl de gewone appeltaarten direct naar achter werden gebracht.
Helaas geen 1,2,3e prijs maar wel de orginaliteitsprijs. Ze vonden het nl. moelijk te beoordelen omdat het geen echte appeltaart was
. Ze vonden hem wel erg mooi en superlekker. (kaneelbiscuit gevuld met zwitsere room en boerenjongens
en aangevette slagroom met in honing gesmoorde appeltjes.
Lang verhaal maar hier komt'ie

Groetjes Leonie

(heb net nog even gecheckt , ik dacht: ben ik nou zo in de bonen??)
! Vandaar dat ik ook 'geen bericht = goed bericht' niet geprotesteerd had dat je 'm wilde namaken
!
!