Re: mijn bijdrage kerstshow 2009
Allemaal mooie taarten... de kerstboom is helemaal super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn bijdrage kerstshow 2009
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Allemaal mooie taarten... de kerstboom is helemaal super!
Wat een geweldige taarten! En jeetje wat een eer dat je bij de bloemist mocht staan met al je kunstwerken! Super hoor
Wat een leuke taarten en wat gezellig staat dat allemaal.Fantastisch
wooow wat een werk allemaal!! Prachtig hoor!! Ik vind vooral je blauwe kerstboom erg mooi geworden!! leuk hoor zo'n reclame plekje!!! TOP!
Nog even een praktische vraag. Mijn zus heeft een bloemisterij en we gaan over een paar weekjes een kerstavond houden. Het plan is dan om daar ook te gaan staan met allemaal baksels. Heb je de cc's gevuld, want ik moet veel maken en kan daarom natuurlijk niet allemaal een dag van te voren. Ik bedacht me ook hoe ik de cc's mee ga geven aan de betalende klant. Heb je daarvoor speciaal doosjes gekocht. (vind ik nl vrij prijzig). Ben bang wanneer je de cc's in een papieren zak mee geeft ze kapot zullen gaan. BEn benieuwd hoe jij dat hebt gedaan.
Wat leuk dat je bij de bloemist mocht staan. Er zitten zeker hele leuke taarten tussen!
Schitterend!!! Hoe heb je het relief in de bovenste laag van je bruidstaart gemaakt? Is dit een mat?
Nog even een praktische vraag. Mijn zus heeft een bloemisterij en we gaan over een paar weekjes een kerstavond houden. Het plan is dan om daar ook te gaan staan met allemaal baksels. Heb je de cc's gevuld, want ik moet veel maken en kan daarom natuurlijk niet allemaal een dag van te voren. Ik bedacht me ook hoe ik de cc's mee ga geven aan de betalende klant. Heb je daarvoor speciaal doosjes gekocht. (vind ik nl vrij prijzig). Ben bang wanneer je de cc's in een papieren zak mee geeft ze kapot zullen gaan. BEn benieuwd hoe jij dat hebt gedaan.
ik heb niks verkocht, alleen maar laten proeven. daar had ik die kerstbomen voor. de ene gemaakt van amandelcake, hoeft verder geen vulling, ook diverse cc's van gemaakt. ook in de vriezer gestopt en er ruim van te voren uit gehaald. scheelt echt veel werk. de cc's wel gevuld op de manier van kwebbeltje, met botercreme, gebeurt verder niks mee en blijft lang goed. de andere kerstboom was cake gevuld met botercreme met of amaretto of baileys. een groot succes.
invriezen gaat dus prima, een dag van te voren eruit, in een kartonnen taartdoos langzaam laten ontdooien en opdrogen. bijna geen vocht had ik. succes.
Schitterend!!! Hoe heb je het relief in de bovenste laag van je bruidstaart gemaakt? Is dit een mat?
ja, alle 3 de lagen waren met zo'n mat gedaan. ik vind het alleen nog lastig dat de bovenkant super lukt maar aan de zijkanten een beetje gaat zakken als je de marsepein er overheen legt. je hebt zo weinig nodig, kan snel werken en het resultaat is geweldig. ook de bijbehorende cc's waren met zo'n mat, een beetje eetbare glitters erop, succes verzekerd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn bijdrage kerstshow 2009