Onderwerp: Glitter
Waarmee "glitteren" jullie de taart?
Gr Ida
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Glitter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waarmee "glitteren" jullie de taart?
Gr Ida
Met glitters
Vooral de rainbow dust sparkles zijn erg leuk
Met glitters
Vooral de rainbow dust sparkles zijn erg leuk
En is het dan ook de bedoeling als ik een roze taart maak de glitters in het roze bestel of is er een "standaard" kleur?
Hoe breng ik deze glitters op de taart?
Rainbow dust sparkles; zijn deze eetbaar of zijn het die potjes die beperkt eetbaar zijn?
Groetjes Ida
Als je een algemene kleur wilt zou ik de cake sparkles (van squires kitchen) kopen, die kunnen op elke kleur taart. Met een kwastje of een pump brush (die nu in de aanbieding is) kun je je taart glitteren.
Dank je!
Ik gebruik de spuitbus 'PME Pearl Lustre Spray' uit de hebshop.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1320
Heb het oa. voor onderstaande taarten gebruikt
op de hele taart
alleen het oud-roze
In het echt glitterd het dan zeker meer dan op de foto
succes ermee
Ik hou heel erg van mijn Magic Sparles; Comet white en alle sparkle range kleurtjes.
Alleen de sparkle range kun je niet op je hele taart smeren. Is meer om sprankelende accenten aan te brengen. Bv. een bloemhartje ofzo.
De white hologram van Rainbow dust zijn echt mijn favoriet.
De white hologram van Rainbow dust zijn echt mijn favoriet.
De mijne ook ! Ik zou alles en iedereen er wel mee willen "beglitteren" ,ziet de wereld er een stuk leuker uit
Monique
Mijn favo is de (magic) sparkle van Squires Kitchen. Voor mij de enige eetbare glitter die echt mooi glittert
Oeeeeeee, nu moet ik dus ook maar eens de hologram sparkles kopen...! Wat naar zeg.
Gelukkig stap ik straks in mijn auto op weg naar Ellen in Donderen en kan mijn glitterbehoefte meteen bevredigd worden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Glitter