26

Re: Topsy bruidstaart, hartjestaart en zwangere dame

keet schreef:

Thanks voor reactie! Zie bij cakecentral dat ze bij stap 9/10 de grote van een karton eruit halen en zo zorg je ervoor dat je taart toch er recht op staat. Hoe ondersteun jij verder dan, net als bij een stapel?
Wil er voor mijn schoonzus 1 maken als verjaardagscadeau, kan ik het mooi een keer uitproberen.

Ik gebruik inderdaad gewoon kartonnetjes en stokjes als een normale stapeltaart.
Hier is nog een how-to, misschien wat duidelijker:
http://www.sugarcraft.com/catalog/weddi … ycakes.htm

Er zijn ook mensen die ze gewoon schuin op elkaar zetten hoor, maar ik vind dit dus mooier en veiliger :) Het lijkt veel werk maar valt heel erg mee!

Mijn website: Presentaart

27

Nogmaals bedankt voor reageren! Hopelijk gaat het mij ook lukken.

Greetz Keet

28

prachtige taarten alle 3.

groetjes Bibia

Je maakt zo prachtige taarten! en ik vind de bruid met de zwangere buik echt geweldig gedaan

Prachtig!! Vooral die topsy en die met hartjes!!
En minder dat je met het OV die topsy moest gaan brengen !! maar gelukkig is het goed gegaan he!

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

31

Prachtig Masch!! :Y Je bruidstaart is echt weer een plaatje, zo strak, zo mooi topsy (en je weet dat ik niet van topsy hou ;) ) en de vlammen zijn echt prachtig!!
De hartjestaart voor je nichtje is errug leuk geworden, heel mooi de onderrand en leuk de naam en leeftijd-bordjes erbij.
De zwangere buik lijkt gigantisch ;) maar ziet er zoals altijd mega-strakkie uit ;) :-D

Meis, wat ben je toch een taartenkanjer h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

32

Hey muppet, wat een pech dat je nou zonder ductapemobiel zit. Ik zie me nog niet zitten met zo'n taart in de tram/metro, al is het wel een goede reclame! Mooi topsy is ie, en weer van biscuit. Ik dacht dat je gezworen had het voortaan alleen nog met cake te doen? Was ie wel lekker stevig?
Die hartjes zijn schattig, vooral die bloemetjes, en je buik is super, vooral dat overslagje in de jurk met de stippels. Ik vind met leuker dan zonder ;) Was toch niet voor je zus?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

33

taartdoos schreef:

Ik zie me nog niet zitten met zo'n taart in de tram/metro, al is het wel een goede reclame!

Ik had hem wel in die grote (taart;))doos gedaan hoor, dus je zag niet wat er in zat (al waren er volgens mij een aantal die het graag wilden weten ;)

taartdoos schreef:

...Mooi topsy is ie, en weer van biscuit. Ik dacht dat je gezworen had het voortaan alleen nog met cake te doen? Was ie wel lekker stevig?

Ja nou ja, ik doe het toch van biscuit, dat vind ik toch wat lekkerder en werkt toch ook wel prima :D

taartdoos schreef:

...Was toch niet voor je zus?

Nee, was toevallig een opdracht voor een bedrijf. Kan ik voor m'n zus wat anders doen :)

34

Heel gaaf zeg! Die vlammen en dat randje met die hartjes... erg leuk!

Eigen taart is goud waard!

35

HA! Die bruid en bruidegom staan echt in vuur en vlam! :D Prachtig topsy, en super afgewerkt. Hele lieve hartjestaart en ik vind de paarse-met-stippen truitje toch wel erg mooi hoor, kan me haast niet indenken dat ie zonder beter was ;)

Eng hoor, met het OV, en wat zonde van je auto... :S

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

36

Wauw, wat zijn ze weer prachtig. Vind de topsy echt perfect. Ziet er superstrak uit. Met een mooi bruidspaartje erboven op.
Die open hartjes lijkt me niet gemakkelijk. Die zullen toch snel uit hun model geraken? Dat was vast een heel gepruts. Zit er superstrak op hoor.

Corinne
Sugar & Flour

37

Wat een prachtige taarten! Die hartjestaart heeft echt indruk op me gemaakt. Dus als je het niet erg vind sla ik die op als inspiratie? O-)
En met OV lijkt me inderdaad niet ideaal :( Maar misschien heb je onbewust wat reclame gemaakt, volgende keer dus gewoon visitekaartjes uitdelen :P En die wijsneuzen ... tja die blijf je houden.

38

Ooo ze zijn schitterend! De hartjestaart vind een ik een ontzettend leuk ontwerp en de topsy is gewoon super! Knap gedaan zeg! Ik ken die techniek wel, maar snij jij nou dat gat in je taart voor- of nadat hij is bekleed? Als je het ervoor doe moet volgens mij het gaat iets ruimer om te compenseren voor de dikte van de marsepein/fondant (snap je 'm nog?), dat lijkt me erg moeilijk!
Oja, de vlammen vind ik super gevonden! Ga ik vast een keer lenen van je!

Groetjes, Jos

39

hele mooie taarten, vooral die topsy

40

Lonestar schreef:

Ik ken die techniek wel, maar snij jij nou dat gat in je taart voor- of nadat hij is bekleed? Als je het ervoor doe moet volgens mij het gaat iets ruimer om te compenseren voor de dikte van de marsepein/fondant (snap je 'm nog?), dat lijkt me erg moeilijk!

Dat is echt niet moeilijk hoor. Ik snijd het er in voordat ik ga afsmeren. Daarna smeer ik af en dan bekleed ik. Gewoon iets ruimer om je kartonnetje snijden, maar echt een klein beetje, gaat altijd erg goed ;)

Het is echt minder eng dan het lijkt ;)

Mooi en strak, en dan zo zonder auto wegbrengen. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

42

heel mooi, en bedankt voor de link van de uitleg!

Groetjes, Dorothea.

43

erg mooi mascha...alle details zijn super!

Be in love with what you have

44

Gave topsy, lieve harttaart en mooie buik :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

45

E

Vele en lieve groetjes Nicole

46

Wat een gave taarten!! Ik vind je Topsy helemaal super!! Je hartjes taart mega lief! en je zwangere buik retestrak!

Groetjes Ilse

47

Whahahahahahahahaahhaha, je taart is scheef! Zei je niet......"nee je meent het!" Hahahaha.

Ik vind je Scheve taart erg mooi!!!! Ik vind die ketting bij je zwangere taart een heel leuk detail!

Groetjes San

48

Mooi hoor,de bovenste is toch wel m'n favoriet!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

49

haha!!
Hee joh ! Mascha!!! Je taart staat scheef hoor!
Mooi he... hoe je sommige mensen gewoon echt kunt zien denken... arm kind... zou ze nou niet zien dat dr taart scheef gezakt is...

Ik vind ze weer super allemaal!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

50

wauw! super!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.