1

Onderwerp: Geboortetaart

Deze heb ik afgelopen zaterdag gemaakt voor een babyshower.
Elke laag anders gevuld:
1e:Aardbeienmousse+aardbeienjam
2e: zelfgemaakte citroenbav met lemoncurd
3e: Bokkepootjescreme+ laagje bbr
http://i33.tinypic.com/33l2xci.jpg

Ze waren er erg blij mee.
Ikzelf baalde dat ik nog steeds geen camera heb, nu met die van mn zus gefotografeerd, en daar kon ik niet mee overweg.
de mijne is afgelopen maandag na B'ham kwijt geraakt. Mijn man en ik sjeesden van vliegveld naar school en waren net op tijd om ze op te halen. Ik had de foto's in de auto nog bekeken, en toen ik mn kindjes zag lopen moet ik tijdens het uit de auto stappen de camera verloren zijn :grr:
Ik ben er echt ziek van geweest!Zoveel mooie foto's, van B en de kids en mn taarten die ik nog niet online had gezet.
Op school nagevraagd en poster opgehangen, maar niemand..........:s

Ach ja, er zijn ergere dingen ;)

Tips en trucs zijn welkom!

pluk de dag!

2

Re: Geboortetaart

Jammer inderdaad van je camera, en de foto is niet zo erg goed nee.
Maar zo te zien was het wel een gave taart! :)

Mijn website: Presentaart

3

Jammer van je foto(-toestel), maar wel een erg leuke taart!

Groet, Jolanda

4 Laatst bewerkt door Plientje89 (16-11-2009 16:42)

Geweldig mooie strakke taart! Alleen jammer dat de foto beetje klein is, hij mag groter althans (als dat kan) Wil graag alle details bewonderen, vandaar ;)

Zwaar *piep* van je fototoestel :( Heb zelf pasgeleden ook eentje gekocht, en overal waar ik ga of sta houd ik m in de gaten, zo dierbaar is die. Misschien een schrale troost, maar gelukkig komen alle feestdagen er weer aan :) En mocht je er een kopen... pak er een met 'leica' lens (was een tip van me beste vriendinnetje). Die maken super mooie foto's! Meestal zit een leica lens in het merk panasonic. Zelf zo een gekocht en ze had gelijk, prachtige foto's!

5

Bedankt plientje voor de tip!
Alle tips over fototoestellen zijn welkom :D
Hier een foto van wat dichterbij. Ik gebruik bij tinypic altijd de optie website/forum. Ik weet niet of dat de gangbare optie is?
http://i37.tinypic.com/ofy17a.jpg
Maten waren trouwens 35,25 en 15cm.

pluk de dag!

6

Een h

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

7

Schitterende taart!!!
Sh#t van je camera! Ik heb (voor de taarten) een Canon Powershot G9, ook een echte aanrader!

Groetjes, Jos

8

hele zachte kleurcombi...erg leuk

9

Echt een super mooie geboortetaart!!! :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Mooie taarten!!

Groetjes San

11

mooie taart, maar balen van je camera zeg

12

Wat een lief stapeltje...dat is balen van je camera...lijkt me werkelijk een ramp :S

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl